۱۶ مهر ۱۳۹۵، ۵:۴۶

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شاهرود خبر داد:

آتش سوزی در پالایشگاه نفت شاهرود/ حریق کنترل شد

آتش سوزی در پالایشگاه نفت شاهرود/ حریق کنترل شد

شاهرود- مدیر عامل سازمان آتش نشانی شاهرود از وقوع آتش سوزی در پالایشگاه نفت این شهر خبر داد و گفت: شعله ها از ساعت دو بامداد زبانه می کشند.

علیرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به حادثه آتش سوزی در پالایشگاه نفت شاهرود اظهار داشت: گستردگی شعله های آتش تا اندازه ای است که علاوه بر بسیج تمام نیروهای اطفای حریق خطوط لوله و همچنین پخش فرآوره های نفتی منطقه شاهرود، ۳۰نیرو و شش خودروی اطفای حریق آتش نشانی شهرداری شاهرود نیز برای کمک در محل حاضر هستند.

وی افزود: این واحد فرآوری نفتی از ساعت دو و نیم بامداد جمعه با حمله گسترده شعله های آتش تا کنون در حال سوختن است و آتش نشانان تا ساعت ۵:۱۵ موفق به کاهش درصد قابل توجهی از حریق شده اند اما پالایشگاه همچنان در میان شعله ها می سوزد.

مدیر آتش نشانی شاهرود گفت: میزان شعله ها در بدو وقوع آنقدر گسترده بود که از صدها متر دورتر نیز قابل مشاهده بود.

محمدی ضمن بیان اینکه وزش باد و تخلیه فرآورده های نفتی به شدت آتش می افزود، اظهار کرد: اما به دلیل فروکش نکردن شعله های آتش نمی توان درباره علت وقوع آن اظهار نظر کرد.

در این حادثه خوشبختانه هنوز تلفات جانی اعلام نشده است.

کد خبر 3789302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
      0 0
      سلام در زمان افتتاح پروژه در فروردین 95 بدون راه اندازی واحد اطفاء حریق این پیامد ها رادارد.31/01/1395 به گفته نعمت زاده سالن ورزشی، بهداری، واحد اطفای حریق، محل اسکان کارگری و مهندسی این پروژه نیز در دست اقدام بوده و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد. به گزارش خبرنگار مهر، پروژه پالایشگاه نفت و گاز پیروزی شهرستان شاهرود با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و همزمان با قرائت پیام رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس شامگاه سه شنبه مورد بهره برداری قرار گرفت. وزیر صنعت، معدن و تجارت در خلال این مراسم و در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه این پروژه از سال ۹۲ آغاز شده است، گفت: در سال ۹۵ با صرف اعتباری معادل دو هزار میلیارد ریال ناحیه یک این پالایشگاه به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.
    • اسماعيل ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۶
      0 0
      چه كسي پاسخگوي حذف شايستگي هاي فيش حقوقي پرسنل وزارت نفت هست؟!!