۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان:

کارگاه مربیگری درجه ۳ دوچرخه‌سواری کشور در همدان برپا شد

کارگاه مربیگری درجه ۳ دوچرخه‌سواری کشور در همدان برپا شد

همدان-رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان گفت: کارگاه مربیگری درجه ۳ دوچرخه‌سواری کشور زیر نظر مدرس فدراسیون در همدان برپا شد.

علی ثقفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری دوره مربیگری درجه ۳ دوچرخه سواری در همدان اظهار داشت: در این دوره از کلاس های مربیگری ۲۰ نفر از استان‌های همدان، تهران، خوزستان، لرستان، کردستان و مازندران زیر نظر محسن سلگی مدرس و رئیس کمیته آموزش فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور در حال آموزش هستند.

وی افزود: در این کلاس مربیگری که به مدت ۴ روز در همدان دایر شده است، جدیدترین فنون رشته‌های مختلف دوچرخه‌سواری به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان بابیان اینکه این کارگاه مربیگری برای نخستین بار در سال‌های اخیر در همدان برپاشده است، گفت: شرکت‌کنندگان در دو بخش تئوری و عملی آموزش‌های مربیگری دوچرخه‌سواری را فرامی‌گیرند.

ثقفی عنوان کرد: در پایان این کارگاه مربیگری از شرکت‌کنندگان آزمون گرفته و افراد قبول‌شده در آزمون تئوری و عملی مدرک مربیگری درجه سه دوچرخه‌سواری دریافت می‌کنند.

وی بابیان اینکه ارتقای دانش مربیان و پرورش مربی از سیاست‌های هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان است، بیان کرد: در پایان این کلاس مربیگری به نفرات قبول‌شده در آزمون مدرک درجه ۳ اعطا می‌شود.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین هیئت‌های دوچرخه‌سواری و همگانی استان همدان گفت: برای نخستین بار در ورزش استان همدان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با هیئت دوچرخه‌سواری، این رشته ورزشی به جمع ورزش‌های همگانی پیوست.

کد خبر 3790311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha