۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۲۱

استاندار یزد:

مردم یزد در سرشماری اینترنتی مشارکت جدی داشته باشند

مردم یزد در سرشماری اینترنتی مشارکت جدی داشته باشند

یزد ـ استاندار یزد از مردم سراسر استان خواست تا در سرشماری اینترنتی مشارکت جدی‌تری داشته باشند و پیشتازی یزد در فناوری اطلاعات را با شرکت در این طرح اثبات کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد میرمحمدی در جلسه شورای برنامه ریزی استان یزد با اشاره به اینکه اکنون یکی از طرح های مهم ملی در استان یزد در حال اجرا است، اظهار داشت: سرشماری یکی از مهمترین رویدادهای کشور به شمار می رود و مردم باید مشارکت جدی در آن داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این طرح امسال در دو مرحله پیش بینی شده است، عنوان کرد: مرحله نخست که از سوم تا بیست و چهارم مهرماه اجرا می شود، ثبت اطلاعات آماری خانوارها به صورت اینترنتی است و در مرحله دوم که از ۲۵ مهر تا ۲۴ آبان اجرا می شود، ماموران آمارگیر با مراجعه به خانه ها اطلاعات را تکمیل می کنند.

میرمحمدی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان یزد در حوزه آی تی از استانهای برخوردار به شمار می رود و همواره مدعی پیشتازی استان یزد در حوزه فناوری اطلاعات بوده ایم، شایسته است مردم این مهم را در عمل ثابت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انجام برخی فعالیت ها بدون دریافت مجوزهای قانونی بیان کرد: اینکه عده ای کار را آغاز کرده و پس از اتمام به دنبال دریافت مجوز می روند، اقدام شایسته ای نیست و سبب هرج و مرج و بی قانونی می شود.

میرمحمدی تاکید کرد: اکنون مشکلاتی که در دشت یزد ـ اردکان وجود دارد به همین دلیل است و نباید اجازه دهیم با انجام کارها بدون مجوز، اشتباهات گذشته تکرار شود.

استاندار یزد از محیط زیست و دستگاه‌های دست‌اندرکار صدور مجوز برای فعالیت واحدهای صنعتی خواست تا از تخلفات این چنینی در استان به طور جدی جلوگیری کنند و اجازه ندهند فعالیت‌های استان بدون مجوز انجام شود.

کد خبر 3790716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha