۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۶

دبیر هیئت والیبال قم در گفتگو با مهر:

والیبال قم در صورت جذب حامی مالی وارد زیرگروه کشور می‌شود

والیبال قم در صورت جذب حامی مالی وارد زیرگروه کشور می‌شود

قم - دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: والیبال قم در صورت جذب حامی مالی وارد زیرگروه کشور می‌شود.

علیرضا منافی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به غیبت والیبال قم در لیگ‌های مردان کشور در سال ۹۴، برنامه حضور دوباره والیبال قم در سطح کشور در بخش مردان به طور جدی دنبال می‌شود اما همه چیز در گرو تأمین هزینه‌های این تیم خواهد بود.

وی افزود: هزینه حضور در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بالا است و بعید است توانایی مالی حضور در دسته اول را داشته باشیم اما برنامه حضور در زیرگروه را با قوت دنبال می‌کنیم و می‌خواهیم به هر نحو که شده امسال در لیگ‌های کشوری تیمی از قم حضور داشته باشد.

دبیر هیئت والیبال استان قم گفت: پیش از این ۲ حامی مالی برای تأمین هزینه‌های تیم والیبال قم در لیگ اعلام آمادگی کرده بودند اما در حال حاضر پاسخ مناسبی از این ۲ حامی مالی برای قطعیت مشارکت آن‌ها در برنامه امسال دریافت نکرده‌ایم و اگر بتوانیم حامی مالی جذب کنیم وارد زیر گروه خواهیم شد.

منافی بیان داشت: برای حضور در زیرگروه از اداره کل ورزش و جوانان کمک خواسته‌ایم و اگر اداره ورزش و جوانان در بخشی از هزینه‌ها ما را یاری دهد بقیه مبالغ مورد نیاز را از منابعی تأمین خواهیم کرد البته برنامه ما این است که امسال فقط در مسابقات حاضر باشیم و به دنبال صعود نیستیم.

وی عنوان کرد: فدراسیون والیبال نحوه پرداخت هزینه تیم‌ها در زیر گروه را تغییر داده به طوری که تیم‌هایی که در زیرگروه به مرحله بعد صعود می‌کنند مبلغ بیشتری بابت هزینه‌های خود به فدراسیون والیبال پرداخت می‌کنند و به این دلیل که تیم والیبال قم به دنبال صعود از دور گروهی نیست بنابر این هزینه‌های ما کاهش پیدا خواهد کرد.

دبیر هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: در حال حاضر یک والیبالیست نوجوان از قم به اردوی تیم ملی دعوت شده است و حضور این والیبالیست قمی آغازگر ورود بازیکنان ما به تیم‌های ملی طی سال‌های آینده خواهد بود.

کد خبر 3790873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha