۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۴

رئیس پلیس راه استان زنجان:

تست اعتیاد از ۲۶۱۰ نفر از رانندگان در جاده‌های زنجان گرفته شد

تست اعتیاد از ۲۶۱۰ نفر از رانندگان در جاده‌های زنجان گرفته شد

زنجان-رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی شش ماهه سال جاری دوهزار و ۶۱۰ نفر از رانندگان تست اعتیاد و الکل در جاده‌های زنجان گرفته شده که از این تعداد تست اعتیاد ۶۳ نفر مثبت بوده است.

سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی  در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: طی شش ماهه سال جاری پلیس بر تست سلامت رانندگان تاکید جدی دارد چرا که توجه به این  امر مهم باعث کاهش تصادفات می‌شود.

وی اظهار کرد:  امسال پلیس تست اعتیاد و الکل رانندگان را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود قرار داده است و برخورد جدی با رانندگان را دارد و مانع از تردد آنها در جاده ها خواهد شد. 

رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: طی شش ماهه سال جاری دوهزار و ۶۱۰ نفر از رانندگان تست اعتیاد و الکل در جاده‌های استان زنجان گرفته شده که از این تعداد تست اعتیاد ۶۳ نفر معادل بیش از ۸.۵ درصد مثبت بوده است.

شیرمحمدی یاد آور شد: گواهی‌نامه این رانندگان به مدت شش ماه توسط پلیس‌راه توقیف‌شده و همچنین دو میلیون ریال جریمه نقدی و ۱۰ نمره منفی برای رانندگان خاطی ثبت می‌شود.

رئیس پلیس‌راه استان زنجان تصریح کرد: متأسفانه درصد زیادی از تصادفاتی که در جاده‌های استان زنجان رخ می‌دهد رانندگانی هستند که اعتیاد داشته و یا الکل مصرف کرده‌اند و عامل بروز تصادفات شده اند.

شیرمحمدی گفت: متاسفانه برخی از رانندگان به علت استفاده از الکل و مواد مخدر تعادل لازم برای رانندگی را ندارند و با وضعیت نامناسب اقدام به رانندگی می کنند و با این کار جان خود و دیگران را به خطر می اندازند و بیشتر تصادفات در جاده های زنجان را این افراد تشکیل می دهند. 

کد خبر 3791104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha