۱۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۱۶

با حضور مسئولان تبلیغات اسلامی و انتظامی؛

همایش رابطان امنیتی هیئت‌های مذهبی قم برگزار شد

همایش رابطان امنیتی هیئت‌های مذهبی قم برگزار شد

قم - همایش رابطان امنیتی انتظامی هیئت‌های مذهبی در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در این همایش که قبل از ظهر یکشنبه در سالن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، با بیان برخی احکام عزاداری، فعالان هیأت‌های مذهبی را به رعایت هشدارهای امنیتی و انتظامی توصیه کرد.

همچنین از اعضای هیئت‌های مذهبی خواست که در اجتماع بزرگ عزاداران حسینی با عنوان «حماسه حسینی، قیام خمینی» که بعدازظهر جمعه 12 محرم در مقابل بیت حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود شرکت کنند.

سرهنگ حمید عرب لاری، جانشین پلیس راهور قم نیز در این همایش اظهار کرد: از مسئولان و فعالان هیأت‌های مذهبی انتظار می‌رود با رعایت توصیه‌های پلیس، احترام متقابل را به نمایش بگذارند و دسته‌های عزاداری را در مسیرهای پیش بینی شده، حرکت دهند.

وی افزود: با وجود اینکه به مسئولان هیئت‌های مذهبی تأکید شده که از بعضی خیابان‌های یک طرفه در قالب دسته‌های عزاداری تردد نکنند، اما برخی هیأت‌های مذهبی این مسئله را رعایت نکرده و مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کردند.

وی گفت: ما سعی می‌کنیم شعاع محدودیت‌های ترافیکی را به صورت مقطعی در نظر بگیریم که تا جایی که ممکن است برخی مسیرها برای عبور وسایل نقلیه باز باشد.

سرهنگ جواد قنبری رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان قم نیز در این همایش به نقش هیئت‌های مذهبی در ایجاد امنیت پایدار اشاره کرد و خواستار همکاری مسئولان و رابطان امنیتی هیأت‌های عزاداری با پلیس به منظور آسایش مردم شد.

کد خبر 3791372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha