محمد عبدالسلام مطرح کرد؛

جنایت صنعا نشانگر شکست سعودیها است/در روزهای آینده پاسخ می دهیم

جنایت صنعا نشانگر شکست سعودیها است/در روزهای آینده پاسخ می دهیم

سخنگوی انصارالله تاکید کرد که جنایات وحشیانه سعودی ها در یمن نشانگر شکست آنها در تحقق اهداف سیاسی و نظامی است و در روزهای آتی پاسخ این تجاوزات را خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در سخنانی جنایت وحشیانه سعودی ها در صنعا را در ادامه تجاوز رژیم سعودی به یمن دانست.

بر اساس این گزارش «محمد عبدالسلام» همچنین گفت: جنایات و کشتارهای دردناک که آخرین نمونه آن روز شنبه رخ داد، بیانگر شکست متجاوزان در تحقق اهداف نظامی و سیاسی خود بوده است؛ آنها برای جبران شکست خود از تمامی مردم یمن انتقام می گیرند.

وی در ادامه تصریح کرد: سکوت جامعه بین المللی در قبال کشتارهای آل سعود در یمن همراهی گسترده با رژیم سعودی است و این موضع بین المللی مطابق با خواست و تمایل آمریکایی ها است. همچنین واشنگتن جنگ علیه یمن را اعلام کرد.

سخنگوی انصارالله تاکید کرد: هدف از تجاوز به یمن، ساکت کردن هر ندای ضدآمریکایی در یمن یا منطقه، عدم خروج یمن از سلطه آمریکایی-سعودی و کنترل آنها بر تصمیم های سیاسی و حاکمیتی در یمن است.

وی در پایان در خصوص پاسخ رزمندگان یمنی به تجاوزات سعودی ها بیان داشت: ارتش و کمیته های مردمی یمن به صورت بزرگتر و گسترده تر در این راستا اقداماتی را انجام خواهند داد که در روزهای آتی شاهد آن خواهید بود.

گفتنی است وزارت بهداشت یمن آمار نهایی حملات عربستان سعودی به صنعاء را بالغ بر ۶۶۲ زخمی و ۱۳۲ شهید اعلام کرد.

کد خبر 3791718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha