۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱

سناتورهای روسی تصویب کردند:

حمایت از توافق استقرار دائمی نیروی هوایی روسیه در سوریه

حمایت از توافق استقرار دائمی نیروی هوایی روسیه در سوریه

سناتورهای روسی حمایت قاطع خود را از توافق استقرار دائمی نیروی هوایی روسیه در سوریه، اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به راشا تودی، سناتورهای روسی از استقرار دائمی نیروی هوایی روسیه در سوریه حمایت کردند.

بر این اساس، سناتورهای روسی توافقی را به تصویب رساندند که اجازه استقرار دائمی نیروی هوایی این کشور در سوریه را به وزارت دفاع این کشور می دهد.

لازم به ذکر است، این توافق در ۲۶ آگوست سال ۲۰۱۶ میان روسیه و سوریه به امضا رسید و بر اساس آن بسترهای قانونی مورد نیاز برای عملیات های مسکو در سوریه در راستای مبارزه با تروریست ها فراهم شد.

گفتنی است، مقامات روسیه سال گذشته در چارچوب قطعنامه شماره ۳۳۱۴ مصوب سال ۱۹۷۴ میلادی مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کرده بودند که حملات هوایی آنها به تروریست ها در سوریه بنا به درخواست دولت قانونی این کشور بوده و لذا موضوع حمایت ها از سوریه در راستای مبارزه با گروه تروریستی داعش در این کشور بر اساس منشور ملل متحد و در چارچوب قوانین بین المللی محسوب می شود.

سوریه از سال ۲۰۱۱ تاکنون دارای مشکلات زیادی بوده و در جبهه های متعددی با گروه های تروریستی مانند داعش مشغول مبارزه است. در این میان، محور عربی- غربی- صهیونیستی از هیچ تلاشی در راستای حمایت از تروریست های داعش و جبهه النصره در سوریه دریغ نکرده و تصاویر کمک های آن ها از طرق مختلف مانند ارسال هوایی تجهیزات به تروریست ها گواهی بر صدق این موضوع است.

کد خبر 3794131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha