۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۹:۲۷

زیبایی پائیزی سامان کم از بهار ندارد

طبیعت بکر پاییزی در کنار زاینده رود/خروش رودخانه دردامان رنگ زرد

طبیعت بکر پاییزی در کنار زاینده رود/خروش رودخانه دردامان رنگ زرد

شهرکرد- فصل پاییز با زیبایی های خیره کننده در چهارمحال و بختیاری رخ نموده است و هم اکنون طبیعت این استان با ترکیب رنگ‌های مختلف به یکی از زیبا ترین مناطق کشور تبدیل شده است.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های گردشگری کشور است که در تمام فصل‌های سال زیبایی خاصی دارد.  در حال حاضر پاییز فرارسیده است و رنگ زرد خود را در طبیعت در حال گستراندن است. طبیعت بکر چهارمحال و بختیاری در مناطق مختلف پذیرای رنگ‌های مختلف پاییزی است.

پاییز پدیدآورنده رنگ‌های زیبایی است که به طبیعت جلوه دیگر می‌بخشد و رنگی شدن مناظر طبیعی از ویژگی‌های اصلی در این فصل است.

هم‌اکنون سرخ و زرد و نارنجی شدن درختان در کنار برگ ریزان در مناطق مختلف استان چهارمحال و بختیاری جلوه‌های خاصی ایجاد کرده است.

وزش نسیم خنک پاییزی در کنار رنگی شدن و ریزش برگ درختان جلوه دیگر به منطقه داده است.

استان چهارمحال و بختیاری در فصل پاییز دارای زیبایی خاصی می‌شود، اگرچه ورود مسافران و گردشگران در این فصل بسیار کاهش می‌یابد اما یکی از زیباترین فصل‌های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری فصل پاییز است.

هم‌اکنون یکی از زیباترین مناطق گردشگری استان در فصل پاییز حاشیه رودخانه زاینده‌رود است. زرد شدن درختان حاشیه رودخانه زاینده‌رود در استان چهارمحال و بختیاری جلوه بسیار زیبایی ایجاد کرده است که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. گذر آب خروشان رودخانه زاینده‌رود از کنار باغ‌های زردرنگ منطقه زیباترین جلوه گردشگری را در این استان رقم‌زده است.

مشاهده پل‌های تاریخی منطقه ازجمله زمان خان و هوره در دامان زرنگ طبیعت و گذر آب خروشان از زیر این پل‌ها با لذت ترین و هیجان‌انگیزترین تصاویری است در کمتر مناطقی از کشور بتوان مشاهده کرد

یکی از گردشگران منطقه در خصوص زیبایی فصل پاییز حاشیه زاینده‌رود در چهارمحال و بختیاری گفت: این منطقه یکی از زیباترین مناطق کشور است که زیبایی پاییزی این منطقه در کمتر نقطه ای از کشور می‌توان مشاهده کرد.

 علی حمیدی ادامه داد: ترکیب رنگ‌های زرد و قرمز برگ‌های درختان در کنار رنگ آبی زاینده‌رود تصویری خلق‌شده است که چشم هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند

وی بیان کرد: باید از این ظرفیت برای افزایش ورود گردشگر به منطقه استفاده کرد و زمینه توسعه بیشتر منطقه را فراهم کرد.

وی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های گردشگری بسیاری دارد که باید از این ظرفیت‌های در مسیر توسعه استان استفاده کرد و این استان باید به یکی قطب‌های گردشگری کشور تبدیل شود.

حاشیه رودخانه زاینده رود در فصل پاییز با ترکیب رنگ‌های مختلف به یکی از زیباترین مناطق کشور تبدیل‌ شده استمدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این خصوص اظهار داشت: شهرستان سامان چهارمحال و بختیاری یکی از شلوغ‌ترین مناطق گردشگری استان چهارمحال و بختیاری است.

بهمن عسگری عنوان کرد: بیشترین مسافران این منطقه در فصل تابستان و بهار به این منطقه سفر می‌کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ورود مسافران در فصل پاییز و زمستان بسیار کاهش پیدا می‌کند و کمتر از فصل‌های بهار و تابستان است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون حاشیه رودخانه زاینده رود در فصل پاییز با ترکیب رنگ‌های مختلف به یکی از زیباترین مناطق کشور در حال تبدیل‌شدن است.

وی ادامه داد: امکانات خوبی در شهرستان سامان برای مسافران ازجمله واحدهای استیجاری، ویلا، مراکز اقامتی مناسب و... وجود دارد که مسافران می‌توانند از این امکانات در سفر به این منطقه استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: روستاهای تاریخی و پل‌های زیبا و تاریخی بر روی رودخانه زاینده‌رود مانند پل زمان خان و پل هوره از دیگر جاذبه‌های منطقه است.

رشد ۲۵ درصدی ورود مسافر به شهرستان سامان برای مشاهده زاینده رود

فرماندار شهرستان سامان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امسال مسافران بسیاری از مناطق مختلف کشور وارد شهرستان سامان شده است که از مناطق مختلف این شهرستان بازدید کردند.

سعید صالحی ادامه داد: افزایش ورود مسافر به شهرستان سامان نسبت به سال‌های گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت جاذبه‌های گردشگری منطقه برای رونق بیشتر منطقه استفاده کرد.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه استفاده کرد و خدمات رفاهی منطقه را افزایش داد.

هم اکنون این منطقه یکی از بکر ترین مناطق برای تصویر برداری توسط عکاسان و فیلمبردارانی است که می خواهند زیباترین تصاویر را خلق کنند.

کد خبر 3794861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha