۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۳

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی مطرح کرد:

چاپ ۱۳۰ کتاب با عنوان شهید و شهادت در خراسان شمالی

چاپ ۱۳۰ کتاب با عنوان شهید و شهادت در خراسان شمالی

بجنورد- فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی از چاپ ۱۳۰ کتاب با عنوان شهید و شهادت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید حسن مرتضوی صبح سه‌شنبه در آیین اختتامیه کنگره سرداران و سه هزار شهید خراسان شمالی که با محوریت ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا برگزار شد اظهار کرد: به‌منظور برگزاری کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی ۱۳۰ کتاب با عنوان شهید و شهادت به چاپ رسیده است که از بین این آثار ۶ عنوان کتاب برتر کشوری شده است.

مرتضوی افزود: با توجه به اینکه یک دهه برای برگزاری کنگره سه هزار شهید استان تلاش شده است در همین راستا ۵۰۰ مستند خاص و ۶۳ مستند برای سرداران، امیران و بزرگان ایران ساخته‌شده که تمام آن‌ها قابلیت پخش در رسانه ملی را دارد.

وی با اشاره به صدور سه هزار شناسنامه برای شهیدان خراسان شمالی تصریح کرد: صدور این تعداد شناسنامه با همکاری ثبت‌احوال استان انجام‌شده است.

سردار مرتضوی بابیان اینکه کنگره سه هزار شهید توفیقی برای خراسان شمالی است گفت: امروز با حضور دو شهید گمنام در اختتامیه این کنگره فضای استان عطرآگین شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه استان گفت: پیش از برگزاری این کنگره توفیق داشته‌ایم گزارشی از اقدامات و برنامه‌هایی را که برای کنگره سه هزار شهید استان برنامه‌ریزی‌شده بود را به مقام معظم رهبری ارائه دهیم.

سردار مرتضوی بیان داشت: همچنین شناسنامه شهید رجبعلی محمد زاده به مقام معظم رهبری تقدیم شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه استان اضافه کرد: در حال حاضر اسناد سه هزار شهید خراسان شمالی جمع‌آوری‌شده است.

وی اظهار کرد: در راستای برگزاری کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی، به‌طور متوسط هر دو روز یک یادواره شهید در استان برگزارشده است و همچنین هرماه، سه عنوان کتاب در راستای ترویج شهدا تدوین‌شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه استان افزود: به‌منظور برگزاری کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی و به درخواست مردم سه هزار واحد خون اهداشده است.

کد خبر 3798900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha