۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۳۹

مدیر عامل شرکت چرخشگر:

خط تولید گیربکس ال ۹۰ در تبریز راه اندازی می شود

خط تولید گیربکس ال ۹۰ در تبریز راه اندازی می شود

تبریز - مدیر عامل شرکت چرخشگر از افتتاح و راه اندازی خط تولید گیربکس ال ۹۰ در تبریز برای نخستین بار در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی وفادار ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: با اتمام عملیات نصب، راه اندازی و تست تجهیزات خط تولید گیربکس ال ۹۰ رنو در شرکت چرخشگر، این شرکت آماده افتتاح و بهره برداری رسمی از نخستین خط تولید گیربکس سواری خود در دوم آبان ماه سال جاری است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هم اکنون شرکت چرخشگر بزرگترین تولید کننده انواع گیربکس های سنگین و نیمه سنگین اتوماتیک و دستی در کشور است، با تولید گیربکس ال ۹۰، زمینه فعالیت خود را در حوزه گیربکس های سواری نیز گسترش خواهد داد.

مدیر عامل شرکت چرخشگر هزینه راه اندازی این خط تولید را در حدود ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: خط تولید گیربکس ال ۹۰ شرکت چرخشگر، مدرن ترین خط تولید گیربکس دستی موجود در ایران است و در بین سایر خطوط مشابه تولیدکنندگان گیربکس های دستی شرکت رنو در سراسر جهان نیز در سطحی ممتاز قرار گرفته است.

وی ضد خطا بودن ایستگاه های کاری، سطح ایمنی بسیار بالا و در سطح استانداردهای جهانی، قابلیت و امکان ردیابی قطعات و پروسه های تولیدی صورت گرفته بر روی محصول و همچنین سرعت بالای تولید را از ویژگی های ممتاز خط تولید جدید در شرکت چرخشگر عنوان کرد.

وفادار خاطر نشان کرد: هم اکنون ظرفیت تولید این خط در حدود یکصد هزار دستگاه گیربکس در سال و تنها در یک شیفت کاری است که در صورت اعلام نیاز از طرف مشتری (شرکت رنو) این رقم به ۳۰۰ هزار دستگاه در سال و در سه شیفت کاری قابل افزایش است.

مدیر عامل شرکت چرخشگر در پایان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با شرکت رنوپارس، امکان صادرات گیربکس تولیدی شرکت چرخشگر به سایر بازارهای خارجی مورد نظر رنو به شرط تامین نیاز داخلی نیز پیش بینی شده و در قرارداد دو جانبه لحاظ شده است.

کد خبر 3800323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha