۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۱۹:۳۲

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین:

مبلغ ورودی صالحین ورامین برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده بود

مبلغ ورودی صالحین ورامین برای حضور در لیگ برتر والیبال آماده بود

ورامین-رییس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: اختلال در شبکه اینترنت جنوب شرق استان تهران اجازه نداد تا مبلغ ورودی تیم صالحین به حساب سازمان لیگ واریز شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید بذرافشان رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به علت لغو دیدار تیم های صالحین ورامین و پارسه تهران اظهار داشت:مقرر شده بود تا برای انجام دیدارهای تیم های لیگ برتری، هزینه ورودی باشگاه ها برای حضور در مسابقات تا ساعت ۱۲ ظهر واریز شود.

وی افزود:قرار بود تا مبلغ ۸۰ میلیون تومان برای دریافت مجوز بازی تیم صالحین ورامین پرداخت شود که تا ظهر چهارشنبه این مبلغ با تلاش مسئولان تهیه شد.

بذرافشان با تأکید بر این نکته که سازمان لیگ تا ساعت ۱۵ چهارشنبه به تیم صالحین ورامین برای پرداخت ورودی فرصت داده بود، ادامه داد: اختلال در شبکه اینترنت جنوب شرق استان تهران اجازه نداد تا مبلغ تهیه شده به حساب سازمان لیگ واریز شود و همین امر سبب لغو این دیدار شد.

گفتنی است نماینده والیبال ورامین به دلیل عدم پرداخت هزینه ورودی، در نخستین دیدار خود با باخت فنی روبرو شد و سه امتیاز حساس را از دست داد.

کد خبر 3800640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha