۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۱

عضو خبرگان رهبری:

امنیت و آسایش بهترین نعمت و ثمره خون‌های شهداست

امنیت و آسایش بهترین نعمت و ثمره خون‌های شهداست

قم - عضو خبرگان رهبری گفت: امنیت و آسایش بهترین نعمتی است که شهدا با خون خویش به ارمغان آوردند و این ملت همواره خود را مدیون شهدا می‌داند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، آیت الله نصرالله شاه آبادی در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران قم که با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد، اظهار داشت: شهدا برای دفاع از اسلام و حفظ آرامش و ایجاد امنیت در کشور از جان خویش گذشتند، در طول هشت سال دفاع مقدس حضور عاشقانه این عزیزان را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: امروز باید برای حل مشکلات و رفع گرفتاری خانواده این عزیزان تلاش کرد، این‌ها به نظام و اسلام خدمت کردند و از جان عزیزانشان گذشتند.

استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: شهدا بهترین مرگ را برگزیدند و به مقامات عالی رسیدند، امروز باید ارزش‌های شهدا را حفظ کرد و با احیای امر به معروف و نهی از منکر از خون‌های پاک شهدا پاسداری نمود و در مقابل نقشه‌های دشمنان به ویژه در جبهه فرهنگی ایستاد.

وی تأکید کرد: باید در تمامی زندگانی به خدا تکیه کرد، کسی که خداوند را تیکه‌گاه خویش قرار دهد غنی و بی‌نیاز است، چرا که اتکا به خدا خود گنج عظیمی است، که دیگر نیازی به گنج‌های مادی ندارد.

آیت الله شاه آبادی اظهار داشت: تلاش برای کسب روزی که خدا معین کرده با دویدن دنبال مال متفاوت است در اولی فرد به خدا تکیه دارد و اعتماد و لذا می‌داند که روزی برای او مقرر شده و باید برای کسب آن تلاش کند، اما اگر چنین دیدگاهی نباشد افراد برای کسب مال به هر کاری حتی حرام هم دست می‌زنند و کسانی که ربا می‌دهند و ربا می‌خورند، از این گروه هستند.

کد خبر 3801141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha