۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۳۷

قلعه نویی بعداز تساوی برابر فولاد:

اشتباهات فردی باعث این نتیجه شد

اشتباهات فردی باعث این نتیجه شد

تبریز - سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه به خاطر اشتباه فردی و بچه گانه بازیکنش تیمش این نتیجه تساوی به دست آمد، گفت: امروز می توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری بعداز بازی دو تیم تراکتورسازی و فولاد خوزستان گفت: امروز می توانستیم سه امتیاز را بگیریم ولی اشتباه بچه گانه یکی از بازیکنان مانع این امر شد.

وی سپس با بیان اینکه در نیمه دوم بازی بهتر از نیمه اول کار کردیم، افزود: هر دو گل فولاد حتی 30 درصد هم موقعیت گل هم نبود ولی اشتباه ما باعث شد تا آنها گل بزنند.

قلعه نویی با بیان اینکه امروز نظر داوری نمی دهم، ادامه داد: بحث کارشناسی داوری را به کمیته داوران واگذار می ‌کنم ولی این داور در فصل جاری دو بار برای ما سوت زده و هر دو بار هم اشتباهاتی داشته است.

وی با اشاره به اینکه داور باید هشت دقیقه وقت اضافه می گرفت، گفت: البته در آن صحنه ای که برای فولاد پنالتی گرفت اعتراضی ندارم.

سرمربی تراکتورسازی همچنین در خصوص کرار جاسم نیز اظهار داشت: امدن کرار در نیمه دوم باعث زیبایی بازی شد، در نیمه دوم بعد از  ورود کرار بازی زیبا و روانی را انجام دادیم ولی نتوانستیم از موقعیت ‌هایمان استفاده کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه امروز روز وحید طالب ‌لو بود، گفت: تا تیم ما شکل می‌ گرفت آهنگ بازی را به هم می‌ زدند. 

قلعه نویی گفت: سعید آقایی امروز شرایط آرمانی را نداشت ولی محمد ابراهیمی بازی خوبی را از خود نشان داد.

کد خبر 3801341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha