۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۲۱

حاشیه ها دست بردار نماینده والیبال ورامین نیست؛

مشکلات تیم صالحین تمامی ندارد/استعفای شهردار ورامین از هیئت مدیره

مشکلات تیم صالحین تمامی ندارد/استعفای شهردار ورامین از هیئت مدیره

ورامین- در حالی که این روزها تیم صالحین ورامین با مشکلات عدیده مالی روبرو است، استعفای شهردار ورامین از عضویت هیئت مدیره این باشگاه، شرایط را سخت و دشوارتر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم صالحین ورامین که به علت تأخیر در پرداخت حق ورودی و بدهی های فصل گذشته نتوانست در هفته نخست رقابت های لیگ برتر والیبال به میدان برود و با نتیجه سه بر صفر بازنده اعلام شد، این روزها با مشکلات و حواشی متعددی دست و پنجه نرم می کند.

در حالی که این روزها تیم صالحین ورامین با مشکلات عدیده مالی روبرو است، استعفای شهردار ورامین از عضویت هیئت مدیره این باشگاه، شرایط را سخت و دشوارتر کرده است.

ظهر شنبه علی حیدریان در نامه ای خطاب به رییس هیئت مدیره باشگاه صالحین و فرماندار ورامین، استعفای خود را از عضویت در هیئت مدیره این باشگاه اعلام کرد.

شهردار ورامین در بخشی از نامه خود آورده است که با توجه به مشکلات عدیده ای که ذکرآن در این مجال نمی گنجد، روند ادامه همکاری موجود برایمان مقدور نیست، چرا که قراردادهای نجومی تا سقف شش میلیارد تومان در سال جاری و دو میلیارد تومان در سال گذشته و مجموع هشت میلیارد تومان، خارج از توان مالی شهرستان ورامین بوده و منابع تأمین آن مشخص نیست.

علی حیدریان می افزاید که شخصی که برای خود در ورزش والیبال جایگاهی ویژه قائل است، متأسفانه با جوسازی و تخریب چهره اجرایی شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین، به تحریک و تهییج احساسات جوانان و ورزشکاران می پردازد که باعث آسیب به اعتماد افکار عمومی و مسئولین است.

وی ادامه داده که بدینوسیله انصراف خود را از هیئت مدیره باشگاه والیبال صالحین ورامین اعلام می کنم.

باید منتظر ماند و دید با توجه به اینکه شهرداری ورامین یکی از منابع مالی تیم صالحین در فصل جدید لیگ برتر والیبال به حساب می آمد، چه سرانجامی در انتظار نماینده والیبال ورامین خواهد بود.

کد خبر 3802849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha