۲ آبان ۱۳۹۵، ۹:۰۶

در مسابقات دو و میدانی نونهالان و نوجوانان کشور؛

دو و میدانی کاران قم صاحب ۲ نشان طلا و نقره شدند

دو و میدانی کاران قم صاحب ۲ نشان طلا و نقره شدند

قم - رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: دو و میدانی کاران قم در مسابقات دو و میدانی نونهالان و نوجوانان کشور صاحب ۲ نشان طلا و نقره شدند.

علی رضایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی نونهالان و نوجوانان کشور که حکم انتخابی تیم ملی را دارد در تهران برگزار شد و تیم اعزامی قم در یک ماده به ۲ مدال ارزشمند دست پیدا کرد.

وی افزود: دو و میدانی کاران قمی عصر روز شنبه در مسابقات قهرمانی پایه کشور در تهران به مصاف حریفان خود رفتند که تیم اعزامی قم توانست در ماده ۱۱۰ متر با مانع توسط ۲ نماینده خود به یک مدال طلا و یک نقره دست پیدا کند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: در این ماده، علی سلامتیان که از نظر سن و سال در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند تا سال‌ها آینده دو و میدانی قم در مواد سرعتی را تضمین کند توانست با زمان ۱۴ ثانیه و ۲۶ صدم ثانیه به مقام قهرمانی و مدال طلا دست یابد.

رضایی بیان داشت: دیگر دو و میدانی کار قمی در این ماده علی کشاورز بود که با فاصله تقریبی ۷۰ صدم ثانیه دیرتر از سلامتیان به خط پایان رسید و صاحب مدال نقره شد تا سکوهای اول و دوم ۱۱۰ متر با مانع ایران در اختیار قمی‌ها باشد ضمن اینکه ورزشکاری از لرستان در این ماده سوم شد.

وی عنوان کرد: علی سلامتیان و علی کشاورز در ماده ۱۰۱ متر با مانع، محمد تقی مهر علی در ماده پرتاب وزنه، سید علی حسینی در ماده پرش با نیزه، محمد رضا شایگان در ماده پرش ارتفاع، محمد باقر محمدی در ماده ۱۰۰ متر و مهدی رضایی در مواد پرش طول و ۴۰۰ متر در این مسابقات با نام استان قم به میدان رفتند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: این دوره از مسابقات با هدف شناسایی و انتخاب برترین‌های رشته‌های دو و میدانی برای تشکیل تیم منتخب نوجوانان کشورمان برگزار شد و قرار است تیم منتخب در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی کشور تایلند شرکت کند.

کد خبر 3803183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha