۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۴۷

اکران ویژه انیمیشن «ناسور» در ۵ پردیس سینمایی

اکران ویژه انیمیشن «ناسور» در ۵ پردیس سینمایی

اکران انیمیشن عاشورایی «ناسور» در سانس‌های صبح پنج پردیس سینمایی همزمان با پخش تیزرهای این اثر از صدا و سیما آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و داریوش دالوند با موضوعی عاشورایی در سانس‌های صبح و ویژه مدارس در پردیس‌های سینمایی کورش، آزادی، جوان، المپیک، شکوفه و فرهنگسرای بهمن روی پرده می‌رود.

با پخش تیزرهای این اثر از صدا و سیما پیش فروش بلیت‌های اینترنتی فیلم نیز آغاز شده و مخاطبان می توانند برای خرید بلیت و تماشای اثر در پردیس کورش اقدام کنند.

«ناسور» همچنین به تازگی اکران خود در عراق را آغاز کرده است و طبق برنامه‌ریزی‌ها به زودی در سینماهای آمریکا و کانادا نیز به نمایش درمی‌آید.

انیمیشن «ناسور» در سال ۹۴ در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در بخش انیمیشن این جشنواره حضور داشت. همچنین «ناسور» با حضور در جشنواره «غدیر» عراق توانست جایزه بهترین انیمیشن را به دست آورد.

انیمیشن «ناسور» روایت زندگی عبیدالله‌ بن حر جعفی یکی از کوفیانی است که از امام حسین (ع) دعوت کرده است تا به کوفه بیایند و زمانی که می‌شنود سپاه امام به کوفه نزدیک شده است، از این شهر خارج می‌شود تا با ایشان روبه رو نشود، اما از بد حادثه به صورت کاملا ناگهانی با ایشان روبه رو شده و مجبور می‌شود تا دست رد به سینه امام بزند.

کد خبر 3804392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha