۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۲۴

مقام آوران ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای گلستان تجلیل شدند

مقام آوران ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای گلستان تجلیل شدند

گرگان – در مراسمی با حضور مسئولان، مقام آوران و ورزشکاران بیماران خاص و پیوند اعضای استان گلستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان گلستان در سال ۹۵، عصر دوشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان، اعضای هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا، اعضای شورای شهر و مدیر امور ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و جمعی از ورزشکاران و حامیان بیماران خاص استان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در این برنامه با اشاره به پایان هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: این هفته تلنگری برای ما بود تا بدانیم هرروز روز ورزش و هر هفته، هفته ورزش است و باید به این امر مهم بپردازیم.

بهمن طیبی درباره افتخارآفرینی ورزشکاران تالاسمی در مسابقات اخیر بیان کرد: این ورزشکاران که من افتخار بدرقه آنها را داشتم، موفق شدند توفیق بزرگی به دست آورند و همه اهالی ورزش استان را خوشحال کنند.

طیبی تصریح کرد: همین اندازه که این افراد با موانعی که در پیش است به امر ورزش می پردازند، خود یک پیروزی مهم است و برای ما رنگ و جنس مدال نباید اهمیت داشته باشد اما زمانی که با دست پر از مسابقات بر می گردند، قوت قلبی برای ما ایجاد می شود.

وی از حمایت های ویژه دستگاه ورزش و جوانان نسبت به ورزشکاران بیماران خاص استان سخن گفت و خاطرنشان کرد: دغدغه های دکتر میررضایی (رئیس هیئت) نسبت به ورزشکاران بیماران خاص بی اندازه است و بار اصلی زحمات هیئت بر دوش ایشان بوده که صمیمانه از وی تقدیر می کنم.

رئیس هیئت ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا گلستان نیز درباره موفقیت ورزشکاران این هیئت ورزشی بیان کرد: این ورزشکاران با درخشش خود در میادین ملی و افتخاراتی که کسب کرده اند به ما ثابت کردند که «بیمار» نیستند و موانع نمی تواند سد راه فعالیتشان باشد.

علی میررضایی افزود: حضور ورزشکاران در مسابقات مختلف بدون حمایت مسئولان و مدیران امکان پذیر نیست و زمانی که به دنبال اعزام این ورزشکاران بودیم، مسئولان ورزش این عزیزان را بدرقه کردند.

میررضایی با ابراز رضایت از حمایت مسئولان از ورزشکاران بیماران خاص، گفت: در سال جاری ورزشکاران پیوند اعضا را به جزیره کیش اعزام کردیم و دو تیم بیماران تالاسمی را نیز ماه گذشته به مسابقات کشوری رامسر فرستادیم که تیم آقایان مقام قهرمانی و تیم بانوان مقام نایب قهرمانی را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه ای با عنوان بنیاد بیماران خاص و سرطانی حمایت های ویژه ای از ورزشکاران داشته اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های اعزامی آقایان و بانوان ورزشکاران تالاسمی استان گلستان در مسابقات قهرمانی کشور که مهرماه به میزبانی رامسر برگزار شده بود در پنج رشته تیراندازی با تفنگ بادی، بدمینتون، دارت، تنیس روی میز و شطرنج در دو رده سنی بالا و کمتر از ۲۵ سال به رقابت پرداختند که تیم مردان مقام قهرمانی و تیم بانوان مقام نایب قهرمانی را به دست آوردند.

کد خبر 3805096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha