۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۴۲

دلیل اختلال در اکران «یتیم‌خانه ایران»/ شورای صنفی جلسه می‌گذارد

دلیل اختلال در اکران «یتیم‌خانه ایران»/ شورای صنفی جلسه می‌گذارد

در حالی که ثبت قرارداد اکران «یتیم خانه ایران» به بیش از یک ماه پیش در شورای صنفی نمایش برمی گردد هنوز مشخص نیست دلیل مشکل پیش آمده برای اکران این فیلم چیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که روز گذشته ۳ آبان اعلام شد فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی از پنجم آبان ماه اکران می‌شود اما امروز خبرهایی درباره جلوگیری از اکران منتشر شده است.

شب گذشته ۳ آبان ماه خبر این ممانعت را به عوامل فیلم  اعلام کرده اند، این در حالی است که ثبت قرارداد اکران فیلم به بیش از یک ماه پیش در شورای صنفی نمایش برمی گردد و بعید است علت مشکل اخیر، حکم دادستانی تهران برای شرکت «فیلمیران» در موضوع پخش تیزرهای تبلیغاتی از شبکه‌های ماهواره‌ای باشد، زیرا «متولد ۶۵» هم که شرکت فیلمیران پخش آن را به عهده دارد از فردا ۵ آبان ماه اکران خود را آغاز می کند.

پیش از این هم زمزمه‌هایی برای برخی اصلاحیه درباره فیلم «یتیم خانه ایران» شنیده می شد، با همه این تفاسیر باید منتظر اعلام رسمی علت این ممانعت در جلسه فوری امروز شورای صنفی نمایش ماند.

«یتیم خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران را در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس روایت می کند.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، جعفر دهقان، داریوش اسدزاده، بهار محمدپور، علی شادمان، محسن حسینی، اصغر حیدری، ایمان صفا، شهرام تیموریان، مهری آل آقا، والا شهیدی، ملیکا شعبان، مصطفی بهشتی، مجید معافی، حمید تاج دولتی، برایان طرفه، برت جان کورن و درشن آناند در فیلم تازه ابوالقاسم طالبی نقش آفرینی می کنند.

کد خبر 3805396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha