۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۰۳

ادعای مدیر مجموعه درست نبود؛

این هم مدرک قطع درختان در مجموعه انقلاب/ عکس‌ها دروغ نمی‌گویند!

این هم مدرک قطع درختان در مجموعه انقلاب/ عکس‌ها دروغ نمی‌گویند!

درحالی که مدیر مجموعه ورزشی انقلاب منکر قطع چند درخت شده و تاکید کرده که فقط چند درختچه جابجا شده است، تصاویر قطع شدن چند درخت که شباهتی هم به درختچه ندارد را ثابت می کند.

گروه ورزشی خبرگزاری مهر صبح امروز سه شنبه در گزارشی از قطع شدن چند درخت در ضلع جنوبی استادیوم تنیس در مجموعه ورزشی انقلاب خبر داد که به خاطر توسعه فضای کافی شاپ و محل بازی «پدل» صورت گرفته بود.

با این حال توفیق کابلی مدیر مجموعه ورزشی انقلاب در گفتگو با خبرنگار مهر قطع شدن درختان را رد کرد و گفت: اینکه گفته می شود درخت یا درختانی قطع شده است اصلا درست نیست و آن را تکذیب می کنم، می توانید خودتان بیایید و مشاهده کنید که هیچ قطعی درختی نداشتیم. تنها کاری که انجام شده جابه جایی چند درختچه بوده است.

مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب در این زمینه ادامه داد: قرار است در این بخش آکادمی پدل ایجاد شده است. به همین دلیل چند درختچه ای که در این بخش وجود داشت را جا به جا کردیم. اصلا درختی نبود. فقط چند درختچه بود که آنها را هم قبل از شروع کار جابه جا کردیم.

کابلی در مورد اینکه یک دستگاه لودر نیز در محل مورد نظر قرار گرفته است، گفت: برای خاک برداری نیاز بود اما اول درختچه ها جابه جا شدند بعد این کار انجام شد. می توانید بیایید ببینید که هیچ درختی قطع نشده است. کاملا مشخص است که درختچه های به تازگی جابه جا شده اند.

مدیر مجموعه انقلاب در حالی منکر قطع شدن درختان شده است که تصویر ثبت شده از روز قبل عملیات گودبرداری نشان می دهد که بیشتر از پنج درخت قطع شده و البته چند درختچه نیز در تصویر دیده می شود که آنها هم ریشه کن شده‌اند.

براساس اعلام یکی از شاهدان قرار بود تعداد دیگری از درختان که مانع از تکمیل طرح می شدند امشب قطع شوند!

کد خبر 3805872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha