۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۷:۴۶

مدیر روابط عمومی خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری اصفهان:

مشاهده شکاف و ترک در ۸ خانه خیابان عاشق‌آباد/علت در دست بررسی است

مشاهده شکاف و ترک در ۸ خانه خیابان عاشق‌آباد/علت در دست بررسی است

اصفهان - مدیر روابط عمومی خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به مشاهده ترک و شکاف در هشت منزل مسکونی خیابان عاشق‌آباد گفت: علت این حادثه با تشکیل تیم کارشناسی در دست بررسی است.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه شب گذشته و به دنبال تماسی با شماره ۱۲۵ گزارش ترک خوردگی منزلی مسکونی در خیابان عاشق آباد گزارش شده است، اظهار داشت: از این رو نیروهای امدادی و گروه کارشناسی از ایستگاه شماره ۱۰ آتش نشانی برای این محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از اعلام ماموران آتش‌نشانی به محل برخلاف تصور قبلی که پیش‌بینی می‌شد ترک‌ها ناشی از گودبرداری کنار منزل باشد هیچ گودبرداری صورت نگرفته بود، افزود: پس از حضور در محل و به اذعان شاهدان عینی بیش از دو ماه است که این منزل و همچنین هفت منزل دیگر دچار ترک و شکاف شده‌اند.

مدیر روابط عمومی خدمات ایمنی و آتش نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساختمان‌هایی که ترک برداشته فرسوده نبوده و در بافت فرسوده نیز وجود ندارند، اضافه کرد: این در حالی است که ساختمان‌ها به دلایل فرضی که حرکت لایه‌های زیرین زمین از آن جمله است دچار شکاف و ترک شده‌اند.

وی با بیان اینکه اهالی این محل قنات و میله‌های فاضلاب را دلیل شکاف و ترک‌های ایجاد شده در ساختمان‌ها می‌دانند، افزود: ما این فرضیه را رد و یا تایید نمی‌کنیم و از این رو در حال حاضر تیم کارشناسی تشکیل و در حال بررسی چرایی این حادثه است.

شریعتی اضافه می‌کند: به ساکنان دو خانواده از این هشت خانه به دلیل شکاف‌های ایجاد شده در دیوار، کف و سقف هشدار برای تخلیه منزل و لغو تردد داده شده است که یک خانواده همکاری لازم را داشته و خانواده‌ای دیگر همچنان در منزل خود ساکن هستند.

کد خبر 3806062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha