۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۱۹

دوچرخه سوار حامل ندای شهدای مدافع حرم به ایلام رسید

دوچرخه سوار حامل ندای شهدای مدافع حرم به ایلام رسید

ایلام-دوچرخه سوار مازندرانی که با هدف تکریم شهدای مدافع حرم در حال حرکت در کشورمان است، امروز به ایلام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آقامیربابایی پس از ورود به ایلام و دیدار با معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان ایلام در هشت سال دفاع مقدس ، شهدای مدافع حرم را ستارگانی درخشان در ایران اسلامی بیان کرد که با هدف مقدس پاسداری از حرمت ولایت و مرزهای اعتقادی جان عزیز خود را فدا می کنند.

وی هدف دیگر از این حرکت ارزشمند خود را تمجید و سپاس بیکران از خانواده های شهدا دانست و اظهار داشت: خانواده های شهدا سرمایه های معنوی جامعه اسلامی به شمار می آیند و ما نیز مدیون رشادت های ایثارگران هستیم.

گفتنی است این دوچرخه سوار ۴۰ ساله بابلسری از گلزار شهدای این شهرستان کار خود را کلید زده و تاکنون پس از عبور از استان های مازندران، گیلان، اردبیل ، آذربایجان های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام حدود هفت هزار کیلومتر رکاب زده و تصمیم دارد ندای معنوی، حماسی و پایداری شهدای مدافع حرم را به گوش آحاد ملت بزرگ ایران طنین انداز کند.

سفر میربابایی پس از ایلام به مهران، دهلران و دزفول ادامه می یابد و وارد کربلای خوزستان خواهد شد ، وی تصمیم دارد پس از خوزستان ، بوشهر ، هرمزگان ، سیستان و کرمان و خراسان ها ، یزد ، فارس، اصفهان، مرکزی ، همدان ، سمنان به محضر مقام معظم رهبری شرف یاب شوند.

کد خبر 3806991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha