۶ آبان ۱۳۹۵، ۲۰:۰۱

حواشی فولاد خوزستان - استقلال تهران؛

لیزر انداختن یک دقیقه قطع نشد/حرکت جوانمردانه طالب لو

لیزر انداختن یک دقیقه قطع نشد/حرکت جوانمردانه طالب لو

اهواز - در بازی فولاد خوزستان و استقلال تهران همانند بازی های قبل شاهد لیزر انداختن بی امان هواداران به صورت بازیکنان بودیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز پنج شنبه تیم های فولاد خوزستان و استقلال تهران در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک به پایان رسید.

* فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: حید طالب لو، عبدالله کرمی، ایوب والی، یوسف وکیا، احمد عبدالله زاده، سروش سعیدی، حمید بوحمدان، ماتیاس چاگو (۶۳ - محمود مطلق زاده)، اسماعیل شریفات (۶۳- بهرام رشید فرخی)، عبدالله ناصری(۸۹ - سینا مریدی) و ساسان انصاری وارد میدان شد.

استقلال تهران نیز در این دیدار با ترکیب: مهدی رحمتی، پادوانی، رابسون، مگویان، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، کاوه رضایی و علی قربانی. در برابر حریف صف آرایی کرد.

* وحید طالب لو که در ابتدای فصل جاری از سوی علیرضا منصوریان از لیست استقلال تهران حذف شده بود، در حرکتی جوانمردانه قبل از آغاز بازی به سمت منصوریان و تیم استقلال تهران رفت و برای بازی کردن از آنها رخصت گرفت.

* اسماعیل شریفات و اکبر ایمانی از تیم فوتبال فولاد خوزستان قبل از آغاز بازی به سمت نیمکت استقلال تهران رفتند و با اعضای تیم روبوسی کردند.

* هواداران دو تیم در حالی در ورزشگاه مستقر شده بودند که این بار مسئولان ورزشگاه اقدام به ایجاد فاصله های معناداری بین هواداران دو تیم در دو سمت ورزشگاه کرده بودند تا مبادا اتفاقات تلخ هفته گذشته بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران بار دیگر در ورزشگاه الغدیر تکرار شود.

* لیزر انداختن هواداران به سمت بازیکنان دو تیم به خصوص استقلالی ها یک لحظه قطع نمی شد و معلوم نیست تا چه موقع این حوادث باید در ورزشگاه الغدیر اهواز تکرار شود.

* کادر فنی فولاد خوزستان هنگام صحبت کردن با بازیکنان خود در طول بازی اقدام به قرار دادن دست خود روی لبشان می کردند. شاید آنها بیش از آنکه نگران لو رفتن تاکتیک های خود از سوی حریف بودند، نگران لب خوانی عادل فردوسی پور بودند.

* وریا غفوری که در بازی های اخیر یکی از مهره های ثابت تیم علیرضا منصوریان بود با وجود اینکه قبل از بازی اعلام شده بود که به دلیل مصدومیت امکان بازی کردن در برابر فولاد خوزستان را ندارد در این بازی در لیست ۱۸ نفره استقلال تهران قرار گرفت.

* هواداران هر دو تیم استقبال خوبی از این بازی انجام دادن و ورزشگاه تقریبا در این بازی تکمیل شد.

* در دقیقه ۴۶ سانتر عبدالله ناصری را رحمتی به زیبایی دفع کرد و در برگشت اسماعیل شریفات در باز کردن دروازه استقلال ناکام ماند. وی در این صحنه به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد چرا که اعتقاد داشت توپ به دست مگویان برخورد کرده است.

* فولاد خوزستان در این دیدار هر چقدر در خط جمله و دفاع مستحکم و با قدرت نشان داد در میانه های میدان بسیار ضعیف ظاهر شد. ماتیاس چاگو هافبک کامرونی فولاد در این بازی فروغ گذشته را نداشت.

* گل ساسان انصاری در دقیقه ۷۷ بازی صرفا روی هنرنمایی دو بازیکن به دست آمد. پاس خوب عبدالله ناصری و حرکت تماشایی ساسان انصاری قفل دروازه استقلال تهران را گشود.

* انصاری بعد از جدایی از پرسپولیس تهران و بازگشت مجدد به تیم سابقش، به غیر از یک بازی در همه بازی های فولاد خوزستان در این فصل گلزنی کرده است و به نظر می رسد پرسپولیس بابت از دست چنین بازیکنی حسرت بخورد.

* مجتبی حق دوست بازیکن ۲۰ ساله و خوزستانی تیم فوتبال استقلال نیز در این بازی در دقیقه ۷۴ از سوی علیرضا منصوریان فرصت بازی کردن پیدا کرد. شاید منصوریان با این کار قصد داشت از انگیزه این بازی جوان برای بازی کردن جلو هم استانهایش نهایت استفاده را ببرد.

* جابر انصاری که در نیمه اول گل برتری آبی پوشان را وارد دروازه فولاد کرده بود، در اواسط نیمه دوم دچار مصدومیت جزئی شد و منصوریان ترجیح داد تا برای جلوگیری از تشدید مصدومیت این بازیکن او را از زمین مسابقه خارج کند.

* تنها سه بازیکن غیر بومی در ترکیب اصلی فولاد حضور داشتند. طالب لو، ماتیاس چاگو و ساسان انصاری تنها بازیکنان غیربومی ترکیب اصلی فولاد بودند.

کد خبر 3807950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha