۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۴:۵۹

معاون سپاه بیت المقدس کردستان:

افراد زیادی در کردستان متقاضی حضور در جبهه جنگ با تکفیری ها هستند

افراد زیادی در کردستان متقاضی حضور در جبهه جنگ با تکفیری ها هستند

سنندج – معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: در حال حاضر افراد زیادی از جمله بازنشستگان سازمان پیشمرگان کرد مسلمان متقاضی حضور در جبهه های جنگ علیه گروه های تکفیری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی ظهر امروز شنبه در مراسم افتتاحیه یادواره شهدای دانش آموز ناحیه یک آموزش و پرورش شهرستان سنندج، بیان کرد: مردم استان کردستان در هر شرایطی از دین مبین اسلام و نظام دفاع کرده اند و امروز نیز در این حوزه پیشگام هستند.

وی با اشاره به درخواست های مکرر افراد زیادی در استان کردستان برای حضور در جبهه های جنگ با گروهک های تکفیری در کشورهای عراق و سوریه، بیان کرد: در این بین شماری از اعضای بازنشسته سازمان پیشمرگان کرد مسلمان بارها درخواست های خود را به سپاه بیت المقدس کردستان ارائه کرده و حتی این درخواست ها را به مسئولان کشوری ارائه کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کرستان افزود: این افراد اعلام می کنند که ما می خواهیم در جبهه های جنگ علیه گروهک های تکفیری در عراق و سوریه حضور داشته باشیم تا از اسلام ناب محمدی دفاع کنیم و اجازه ندهیم اجیرشدگان دست استکبار جهانی نام دین اسلام را در جهان به بیراهه بکشانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در سطح مدارس این استان، عنوان کرد: برگزاری یادواره های شهدا یکی از کارهای ارزشمند و ماندگار فرهنگی است که باید در اولویت برنامه های مسئولان و مدیران در آموزش و پرورش و سایر نهادها و سازمان ها قرار گیرد.

حسینی با اشاره به اینکه شهدا با حضور خود در جبهه های حق علیه باطل از تعلقات دنیوی خود حداحافظی کردند، افزود: امروز هم هستند افراد زیادی که در راستای دفاع از انقلاب و اسلام در صحنه حضور دارند و در این راستا هیچ ترسی را به دل خود راه نداده و برای مقابله با دشمن با تمام توان خود ایستاده اند.

وی با اشاره به رسالت کنونی دانش آموزان، یادآور شد: امروز شما دانش آموزان عزیز باید اجازه ندهید که این شهدا فراموش شوند و این کار تنها با ادامه دادن راه آنها که همانا دفاع از انقلاب و نظام اسلامی است، محقق می شود.

در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از خانواده شهدای دانش آموز، چندین برنامه فرهنگی و هنر از سوی دانش آموزان دبیرستان شهید قصر سنندج نیز برگزار شد.

کد خبر 3809270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha