۹ آبان ۱۳۹۵، ۸:۵۱

مهران رسام در گفتگو با مهر:

«مرز خوشبختی» داستان چند جوان بیکار است/ اضافه شدن دو بازیگر

«مرز خوشبختی» داستان چند جوان بیکار است/ اضافه شدن دو بازیگر

مهران رسام درباره سریال نوروزی «مرز خوشبختی» بیان کرد این اثر درباره چند جوان بیکار است و داستان های فرعی دیگری هم دارد.

مهران رسام تهیه‌کننده سریال «مرز خوشبختی» که برای نوروز ۹۶ در شبکه دو ساخته می شود درباره سریال های نوروزی امسال به خبرنگار مهر گفت: امیدواریم امسال با خروجی‌ای که از سریال های نوروزی دیده می شود بتوانیم چند سال گذشته را تلافی کنیم.

وی درباره «مرز خوشبختی» عنوان کرد: «مرز خوشبختی» داستان چند جوان است و به بیکاری و مهاجرت معکوس می پردازد. سریال فضایی شاد و جوانانه دارد چون همه بازیگران ما جوان هستند.

رسام با اشاره به مهاجرت معکوس که یکی از ویژگی های داستانی این اثر است، اظهار کرد: بخشی از کار به دلیل مهاجرت یکی از شخصیت ها از تهران به شهرستان در محلات می گذرد.

وی در پایان بیان کرد: هر کار خوبی به یک گروه خوب نیاز دارد ما هم در این سریال با حسین سهیلی زاده همکاری داریم که آثار خوبی را ساخته است. بازیگران خوبی هم داریم و به تازگی شهرزاد کمال زاده و مریم معصومی هم به کار اضافه شده اند.

«مرز خوشبختی» در ۱۵ قسمت ویژه ایام نوروز ۹۶ در شبکه دو تولید می شود و روز گذشته هشتم آبان ماه در محلات کلید خورد.

در خلاصه داستان سریال آمده است: به طلا و تلاش و عشق... جوان و گُل و گِل... همه چیز از یک وسوسه شروع می شود و به یک وسوسه ختم می گردد. از رفاقت شروع می شود و به رفاقت می رسد. داستان «مرز خوشبختی» داستان انتخاب هاست. دوراهی ها. زمانی که بر لب مرز ایستاده ای. یک سو شاید خوشبختی است و در سوی دیگر هم شاید خوشبختی. انتخاب با توست. و انتخاب نهایت خوشبختیست.

پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی، شهرزاد کمال زاده، سروش جمشیدی، مریم معصومی، جمشید جهان زاده، عباس محبی، مهدی صباغی، فرزانه نشاط خواه، شهربانو موسوی، رضا یزدانی و جواد زیتونی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «مرز خوشبختی» به ایفای نقش می پردازند.

کد خبر 3809648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha