۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۵

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام خبر داد:

طلب ۴۰۰ میلیارد ریالی شهرداری ایلام از دستگاه های اجرایی

طلب ۴۰۰ میلیارد ریالی شهرداری ایلام از دستگاه های اجرایی

ایلام-رئیس شورای اسلامی شهر ایلام گفت: شهرداری ایلام ۴۰۰ میلیارد ریال از دستگاه های اجرایی طلبکار است و در صورت پرداخت آن می توان بخش زیادی از نیازهای شهر ایلام را مرتفع کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شیری روز دوشنبه در آیین معارفه شهردار جدید ایلام اظهار داشت: منابع درآمدی در شهرداری ایلام پایدار نبوده و بسیار محدوده هستند و ۷۰ درصد آن نیز از محل عوارض ساخت و ساز تامین می شود ضمن اینکه بدهی ارگان های مختلف به شهرداری و پرداخت نشدن آن نیز بر دامنه مشکلات این نهاد افزوده است.

وی افزود: مجموعه اعضای شورای شهر تاکنون نشست های متعددی با مدیران دوایر مختلف برگزار کرده تا زمینه پرداخت بخشی از این طلب فراهم شود ولی تاکنون اقدامی از سوی مسئولان امر صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ایلام تاکید کرد: رنجی که مجموعه مدیران شهرداری برای تامین هزینه ها و حقوق و مزایای کارکنان تحمل می کنند بسیار زیاد است و امیدواریم با همکاری مسئولان ارشد استان بتوانیم به سمت تامین منابع درآمدی پایدار برای شهرداری ایلام حرکت کنیم.

شیری از شهردار جدید ایلام خواست با تعامل و همفکری با اعضای شورا و همراهی مسئولان دوایر مختلف تلاش کند در جهت رفع معضلات شهر ایلام و بویژه تامین منابع پایدار برای شهرداری گام بردارد.

گفتنی است در پایان این آیین حکم منت محمدی به عنوان شهردار جدید ایلام که از سوی وزیر کشور ابلاغ شده قرائت و وی به عنوان ۳۹ امین شهردار ایلام معرفی شد.

کد خبر 3811078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha