۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰

جانشین فرمانده کل سپاه :

سیاست دنیای استکبار با ناکارآمدی و بن‌بست مواجه شده است

سیاست دنیای استکبار با ناکارآمدی و بن‌بست مواجه شده است

ارومیه - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سیاست دنیای استکبار با بن‌بست، ناکارآمدی و بی‌عملی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ‌سردار حسین سلامی پیش از ظهر دوشنبه در یادواره سرداران و ۲۵۰ شهید اطلاعات سپاه شمالغرب کشور در ارومیه افزود:‌ سالهاست رزمندگان اسلام از خانه و کاشانه خود گذشتند تا از استقلال و تمامیت ارضی ایران دفاع کنند تا کشور در امنیت کامل به سر برد.

وی ادامه داد:‌ برای تعقیب دشمنان هیچ خط قرمزی نمی‌شناسیم و واکنش اخیر مدافعان حریم ولایت در به هلاکت رساندن متجاوزان تحت حمایت غرب این واقعیت را به اثبات رساند.

سردار سلامی به هلاکت رسیدن، سرنوشت تمام کسانی است که می‌خواهند به ایران نگاه بد داشته باشند افزود: چندی پیش عده‌ای مزدور با تحریک چند کشور منطقه و با حمایت آمریکا و صهیونیست‌ها تلاش کردند با خودنمایی در مقابل جمهوری اسلامی ایران آزموده را دوباره بیازمایند اما همگان دیدید که اینان با واکنش قاطع مدافعان حریم ولایت روبه‌رو شده و چگونه در مقابل مقاومت نیروهای رزمنده ما به هلاکت رسیدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:‌ به دشمنان ایران هشدار می‌دهیم و می‌گوییم که دچار جهل و خطای دوباره نشوند چون منش نیروهای انقلابی اینگونه است که مهاجم را تعقیب کرده و در هر کجای دنیا که باشند، به هلاکت می‌رسانند.

وی با اعلام اینکه برای تعقیب دشمنان هیچ خط قرمز و محدودیتی قائل نیستیم و نیروهای مسلح ما این حقیقت را طی سالهای متمادی به اثبات رسانده‌ و دشمنان ضرب شصت‌های بزرگی از فرزندان این امت دریافت کرده‌اند اظهارداشت: اگر امروز می‌بینید جغرافیای زنده سرزمین ما از مرزهای ایران عبور کرده است به دریای سرخ و شرق مدیترانه رسیده و جبهه مقاومت علیه نظام سلطه را وسعت داده ثمره خون شهیدانی است که برای تکریم از آنها جمع شده ایم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اخیرا در یک مواجهه بین فرزندان نیروی دریایی سپاه با تفنگداران دریایی آمریکا دیدیم چه شکست تلخی بر آنان وارد شد و افتخاری برای امت اسلام و ایران به وجود آمد این نمایه‌ای از شکوه روح جهاد و شهادت‌طلبی است.

سردار سلامی با اساره به اینکه در طول تاریخ صهیونیست‌ها چندبار شکست خورده‌اند که تمام این‌ها درس‌های تلخ و عبرت واقعی است تا دنیای استکبار و مزدوران آنها متوجه این واقعیت شوند افزود:‌تمام این‌ها کافی است تا دشمنان نظام متوجه شوند قدرتی به نام اسلام قدرتی شکست‌ناپذیر و واقعیتی مسلط و معتبر در نظام جهانی است و بهتر است با روش احترام و ادب سخن گفت و عمل کرد چرا که اینها حقایقی است که باید دشمنان ما بیاموزند تا از پرداخت هزینه‌های بیشتر برایشان جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه لازم است دشمن تمام توانایی ایران اسلامی را دیده و شکست‌های خود را نیز ببیند، تا از خسارات، تلفات و شکست‌های تلخ‌تر و بزرگ‌تر برای خود جلوگیری کنند افزود: امروز سازه قدرت ایران اسلامی بسیار عمیق و ریشه‌دار است و ساختار دیگر قدرت در تمام نقاط اسلام زنده و فعال در حال نبرد هستند که این قدرت در انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان نیز دیده می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب با بیان اینکه در آذربایجان غربی، جنوب شرق کشور و سایر مناطق ایران اسلامی برای ایجاد امنیت تلاش شده است گفت: رزمندگان اسلام از خانه و کاشانه خود گذشتند تا از استقلال و تمامیت ارضی ایران دفاع کنند تا کشور در امنیت کامل به سر برد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تلاش تمام رزمندگان جای تقدیر دارد، اعلام کرد: تمام رزمندگان ترک، بلوچ، لر، عرب و فارس از هر قومیت، چه سنی و چه شیعه از تمامیت ارضی کشور دفاع می‌کنند.

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره سرداران و ۲۵۰ شهید اطلاعات سپاه شمالغرب کشور در ارومیه برگزار شد.

این ۲۵۰شهید از پاسداران، سربازان و بسیجیان هستند و اغلب آنها از شهدای دو استان آذربایجان غربی و کردستان هستند که در ۳۸سال گذشته به فیض شهادت نایل شدند.

 در این راستا ۱۲جلد کتاب آماده شد که در چهارمین یادواره که امروز ۱۰ آبانماه همزمان با برگزاری یادواره رونمایی می شوند که از این ۱۲ جلد چاپ شده ۹ جلد کتاب متعلق به شهدای استان آذربایجان غربی و بقیه به استان کردستان تعلق دارد.

در این همایش مقامات کشوری، استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی حضور دارند.

کد خبر 3811154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha