هادی العامری:

اگر شرایط اقتضا کند «حشد الشعبی» به سوریه هم می‌رود

اگر شرایط اقتضا کند «حشد الشعبی» به سوریه هم می‌رود

دبیرکل سازمان بدر عراق در سخنانی اعلام کرد: مأموریت ما آزادسازی خاک عراق است و اگر در این راستا شرایط اقتضا کند، به سوریه هم خواهیم رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر عراق، با اشاره به عملیات نیروهای حشد الشعبی در محور غربی موصل، اظهار داشت: حضور حشد الشعبی در غرب موصل برای تنگ کردن عرصه بر تروریست های تکفیری است.

بر اساس این گزارش، وی افزود: ما با «حیدر العبادی» فرمانده کل نیروهای مسلح عراق توافق کردیم که وارد موصل نشویم؛ در مقابل، پیشمرگه نیز اجازه ورود به داخل شهر موصل را ندارد.

العامری در همین ارتباط اظهار داشت: ورود حشد الشعبی به شهر موصل به روند تحولات میدانی و تصمیم فرماندهی کل نیروهای مسلح بستگی دارد.

دبیرکل سازمان بدر عراق در ادامه در پاسخ به سؤالی پیرامون علت تحرک حشد الشعبی به سمت مرزهای سوریه، گفت: مأموریت ما آزادسازی خاک عراق است و در این راستا اگر شرایط اقتضا کند با دستور فرماندهی کل نیروهای مسلح، به سوریه نیز خواهیم رفت. معتقدیم تا زمانی که داعش در سوریه ریشه کن نشود، عراق از خطرات آن در امان نخواهد بود.

کد خبر 3811791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جیمبو GB ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
      0 0
      شاید از لحاظ نظامی درست باشه و از لحاظ مانوری و تاکتیکی اشتباهه .حتی برای خود العبادی .برن دیگه راهشون نمیدن برگردند.به روسها بگید با مصر حرف بزنه نیرو بفرسته سوریه .شیعه های نیجریه هم فراموش نشه .باید کار یاد بگیرند .درآینده خیلی کار دارند .اونجا براشون بهترین محل کاراموزیه