۱۱ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲

محسن رضایی به مراسم سالروز آزادسازی موسیان و دهلران نرسید

محسن رضایی به مراسم سالروز آزادسازی موسیان و دهلران نرسید

دهلران-مراسم بزرگداشت ۱۰ آبان سالروز آزادسازی شهرهای دهلران و موسیان بدون حضور محسن رضایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق تبلیغات ۱۰ روز گذشته متولیان برگزار کننده برای مراسم دهم آبان سالروز آزادسازی موسیان و دهلران،  سرلشکر محسن رضایی وصادق آهنگران به عنوان مهمان ویژه این مراسم دعوت شدند.

همین تبلیغات وسیع کافی بود علاوه بر خانواده معظم شهدا، ایثار گران و جانبازان مردم شهرستان دهلران از پیر و جوان، کوچک و بزرگ همه خود را به سالن ورزشی شهر موسیان رسانده بودند تا علاوه بر شرکت در مراسم، یادگاران دوران دفاع مقدس را از نزدیک ببیند و آنچه در این انبوه جمعیت  به چشم می خورد حضور جوانان و نوجوانان بود.

طبق برنامه ریزی متولیان شروع برنامه ساعت ۱۵ اعلام شده بود سالن ورزشی مملو از جمعیت بود به گو نه ای که عده زیادی نیز در خارج از سالن به خاطر ازدحام جمعیت منتظر حضور مهمان ویژه بودند.

عقربه های ساعت از ۱۵ گذشت ولی خبری از مهمان ویژه نبود و با گذشت نیم ساعت از ساعت اعلام شده خودروهای مهمانان وارد درب ورودی سالن ورزشی شدند، سیل وانبو جمعیت جوان به سمت استقبال از مهمانان رفت ولی در کمال ناباوری جوانان خبری از حضور مهمان ویژه نبود.

امام جمعه دهلران به عنوان اولین سخنران به رشادت های مردم این شهرستان از دوران دفاع مقدس سخن ها گفت و بعد از اتمام سخنان امام جمعه دهلران جمعیت حاضر در سالن منتظر حضور مهمان ویژه در پشت تریبون بودند که مجری برنامه این بار  با دعوت از معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام برای سخنرانی دعوت کرد.

پچ پچ در داخل سالن ورزشی فضای را تاحدودی برای سخنرانی سخت کرد ولی تدبیر و سخنوری کلانتری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام سبب شد فضای مراسم مجدد آرام شود و بعد از اتمام سخنرانی معاون سیاسی استاندار ایلام به خاطر ماموریت اداری بلا فاصله سالن مراسم را ترک کرد.

مجری برنامه سردار داوود غیاثی راد معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشوررا به عنوان مهمان ویژه به جایگاه دعوت کرد و سردار غیاثی هم در کوتاه ترین زمان ممکن سخنرانی خود را به اتمام رساند.

مجری که به عنوان خبرنگار برای پوشش این مراسم حضور پیدا کرده بود بدون توجه  به مراسم در کنار جایگاه مراسم اقدام به مصاحبه معاون فرهنگی رزمندگان غرب و شمال غرب کشور کرد و همین سبب شد جمعیت اندک محل مراسم را ترک کنند و برنامه بدون مجری بماند که به ناچار مجری لگوی صدا را به فرد دیگری داد و از فرمانده سپاه استان ایلام که آخرین سخنران این مراسم بود دعوت کرد.

سردار سید صادق حسینی فقط با یک سلام وخداحافظی جایگاه را ترک کرد و در پایان مراسم مداحی و تقدیر از رزمندان عملیات محرم انجام شد.

کد خبر 3811926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha