۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۲۵

امام جمعه اسدآباد:

سبک زندگی اسلامی و دشمن‌ستیزی در ابعاد زندگی شهدا دیده می‌شود

سبک زندگی اسلامی و دشمن‌ستیزی در ابعاد زندگی شهدا دیده می‌شود

اسدآباد- امام جمعه اسدآباد بابیان اینکه وصیت‌نامه شهدا باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: سبک زندگی اسلامی و دشمن‌ستیزی در تمام ابعاد زندگی شهدا دیده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد ظهر چهارشنبه در ستاد یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان اسدآباد، اظهار داشت: دانش‌آموزان شهید با بصیرت، آگاهی، شجاعت، دلدادگی و شهامت در برابر دشمنان سینه سپر کرده و جان عزیز خود را تقدیم کشور کردند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا برکات زیادی برای شهرها دربر دارد.

وی به برکات برگزاری یادواره‌های شهدا اشاره و عنوان کرد: امروز امنیت، استقلال، آزادگی، پیشرفت و آبروی ایرانیان مدیون مجاهدت‌های شهدا است و ما وظیفه داریم با برگزاری یادواره‌های شهدا از آنها یادکنیم.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با بیان اینکه ارزش کار شهدا برای بشریت و مردم روشن است، تاکید کرد: امنیت و آرامشی که شهدا با از خودگذشتگی خود به ارمغان آوردند، برای همه انسان‌ها ارزشمند است.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: باید روحیه شهادت‌طلبی را از شهدا یاد بگیریم.

امام جمعه اسدآباد عنوان کرد: بنا به فرموده امیرالمومنین(ع) همه انسان‌ها طعم مرگ را خواهند چشید، از این‌رو کشته شدن در راه خدا با فضیلت‌ترین نوع مرگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دوقطره در نزد خدا جایگاه والایی دارند، عنوان کرد: قطره خونی که در راه خدا ریخته شود و اشکی که در دل شب از خوف خدا برزمین ریخته شود ارزش بسیار زیادی دارد.

حجت‌الاسلام حسینی‌مجد با تاکید بر مطالعه درباره سیره و روش زندگی شهدا، گفت: ایثارگری، شهادت‌طلبی، برپایی نمازشب و دیگر خصوصیات اخلاقی شهدا به عنوان فاکتور و برنامه زندگی افراد باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری از جوانان تحصیل، تهذیب و ورزش را می‌خواهند و جوانان باید این خواسته ایشان را برآورده کنند.

امام جمعه اسدآباد با تاکید بر استکبارستیزی عنوان کرد: به فرموده امام راحل تا دنیا برقرار است امریکا دشمن ایران بوده و استکبارستیزی به عنوان یک اصل در زندگی همه ایرانیان وجود دارد.

وی عنوان کرد: وصیت‌نامه شهدا باید مورد توجه قرار گیرد زیرا سبک زندگی اسلامی و دشمن‌ستیزی در تمام ابعاد زندگی شهدا دیده می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان اسدآباد نیز در این برنامه با بیان اینکه جوانان باید وصیت‌نامه شهدا را مطالعه کنند، افزود: پیروی از ولایت فقیه و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مهمترین سفارش شهدا بوده است.

حسن مرادی عنوان کرد: آمریکا ۳۷سال با تمام توان و قدرت خود درصدد از بین بردن انقلاب بوده ولی از روحیه شهادت‌طلبی جوانان می‌ترسد.

مرادی با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳آبان عنوان کرد: فردا در راهپیمایی نشان خواهیم داد که جوانان ایرانی پیرو راه شهدا بوده و تا زمانی که زنده هستند از امریکا بیزاری می‌جویند.

یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان اسدآباد، به همت آموزش و پرورش شهرستان، بسیج دانش آموزی، سپاه پاسداران، بنیاد شهید و با حضور خانواده‌های شهدا، دانش‌آموزان و کارمندان در مسجد امام سجاد(ع) شهرستان اسدآباد برگزار شد.

کد خبر 3813641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha