۱۲ آبان ۱۳۹۵، ۲۱:۰۴

فرماندار سرخه:

سرخه ۳۱شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است/ شهید واژه نورانی

سرخه ۳۱شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است/ شهید واژه نورانی

سرخه - فرماندار سرخه با بیان اینکه مردم این شهرستان همواره در روند پیروزی انقلاب، حوادث بعد از آن و دفاع مقدس نقش آفرینی ویژه داشتند، گفت: سرخه ۳۱شهید فرهنگی تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مویدی زاده عصر چهارشنبه در یادواره شهدای فرهنگی سرخه به میزبانی گلزار شهدای این شهر با بیان اینکه بهترین گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، عمل کردن به توصیه ها و تداوم راهشان است، ابراز داشت: استکبار ستیزی و ولایتمداری فصل مشترک غالب وصایای شهیدانی است که با رفتنشان برای ما عزت و آبرو آوردند.

وی افزود: شهادت از آغازین روزهای بوجود آمدن جهان هستی و به همراه پانهادن انسان به این کره خاکی بوجود آمد و قدمتی تاریخی دارد و این معامله عارفانه با خالق یکتا، مردانی از جنس نور می طلبد که شهدای ما از این دست افراد بودند.

فرماندار سرخه مقام شهدا را بسیار ارزشمند و فاخر عنوان کرد و گفت: مقام شهیدان در پیشگاه خداوند منان آنچنان ارزشمند و والاست که پروردگار ۴۰ مقام از جمله هم نشینی با اولیاء الله در بهشت برین را برای شهید تعریف کرده که این مهم نشان از جایگاه ارزنده شهیدان است.

مویدی زاده با تاکید بر اینکه استکبار ستیزی و دشمن شناسی باید همواره در میان مردم جریان داشته باشد، ابراز داشت: استکبار جهانی از آغازین روزهای انقلاب اسلامی تاکنون همواره مخالفت های زیادی با نظام جمهوری اسلامی داشته که این عداوت ها به دلیل ماهیت انقلابی، شهید پروری و دارا بودن روحیه جهادی در بین مردم و انقلابیان است.

وی افزود: وجود مبارک۳۶۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس تنها نمونه ای از نتیجه نگاه خصمانه غرب و استکبار جهانی نسبت به ملت ایران بود.

فرماندار سرخه گفت: اقتدار، امنیت و پیشرفت انقلاب اسلامی روز به روز به برکت خون شهیدان به خصوص شهیدان دانش آموز این مرز و بوم در حال افزایش است که در همین راستا امروز شاهد نفوذ ارزش‌ها و اساس انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) در جای جای کره خاکی در میان مردم هستیم.

مویدی زاده با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: معظم له تاکید دارند که زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست لذا یادواره شهدا نقطه عطفی برای حفظ، حراست و پاسداری از ارزش‌های شهدا و همچنین باز نگاه داشتن مسیر شهادت و جهاد در راه اسلام و دین خداست که باید برای برگزاری هرچه بهتر و همچنین مستمر این یادواره ها در طول سال بکوشیم.

حسن حمزه پدر شهید مدافع حرم محمد حسین حمزه نیز در این یادوراه با تبیین دستاوردها و از خودگذشتگی های شهدا، گفت: خانواده شهدا مرجعی برای شهید شناسی و ترویج راه شهدا برای نسل های آینده کشور و آینده سازان این مرز و بوم هستند که تبیین دستاوردها و سیره زندگی شهدا یکی از مهم ترین وظایف آنان است.

سرخه ۳۱شهید دانش آموز و معلم تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد خبر 3813769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha