۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰

در سالروز یوم الله ۱۳ آبان؛

شعار «مرگ بر آمریکا» در قم طنین‌انداز شد

شعار «مرگ بر آمریکا» در قم طنین‌انداز شد

قم - همزمان با یوم الله سیزدهم آبان‌ماه مراسم راهپیمایی برائت از استکبار و آمریکای جنایتکار با حضور دانش آموزان و اقشار مختلف مردم در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سیزدهم آبان‌ماه، طلاب، فضلا، دانش آموزان و اقشار مختلف با تجمع در بیت امام راحل با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید پیمان کردند و سپس یکپارچه با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بار دیگر انزجار خود را از جنایات و رفتارهای خصمانه آمریکا اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع سپس همراه با پارچه نوشته‌هایی که مزین به شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» بود مسیر راهپیمایی سیزده آبان را که به سمت حرم حضرت معصومه(س) منتهی می‌شد طی کردند.

راهپیمایان در مسیر شعارهایی همچون «ام الفساد قرن آمریکا آمریکا»، «هیات منه الذله»، «لبیک یا حسین»، «از سازش بترسیم مرگ بر آمریکا، داعی صلح و سازش منافق منافق»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر منافق» سر دادند.

راهپیمایان پس از حضور در حرم حضرت معصومه(س) با امضای قطعنامه که در آن جنایات آمریکا محکوم شده و بر عدم سازش و تسلیم در برابر استکبار جهانی تأکید شده بود به راهپیمایی خود پایان دادند.

همچنین سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفان و آیت الله حسینی خراسانی عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان سخنرانی کردند.

کد خبر 3814324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha