۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶

هنر مهر در نمایشگاه مطبوعات-۱

موسوی: اجرای ۳۰ اثر بر دیوارهای شهر/ مجسمه‌ها ۱۸ آبان می‌آیند

موسوی: اجرای ۳۰ اثر بر دیوارهای شهر/ مجسمه‌ها ۱۸ آبان می‌آیند

همزمان با نخستین روز بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران از غرفه خبرگزاری مهر بازدید کرد و درباره مهم‌ترین اتفاقات این حوزه توضیح داد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه ۱۵ آبان همزمان با روز نخست کاری در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات سید مجتبی موسوی سرپرست معاونت فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی شهر تهران با حضور در غرفه خبرگزاری مهر از اجرای ۳۰ اثر هنری شامل ۲۰ اثر از پیشگامان نقاشی و ۱۰ اثر از پیشگامان عرصه نقاشی‌خط روی دیوارهای شهر تهران خبر داد.

وی در سخنانی گفت: اجرای این ۳۰ اثر در حال انجام است و شورای هنری سازمان زیباسازی آثاری از هنرمندانی چون حسین زنده‌رودی، محمد احصایی، صداقت جباری، مسعود عربشاهی، حسین محجوبی و... را که همگی از هنرمندان درجه یک عرصه هنرهای تجسمی هستند انتخاب کردند تا روی دیوارهای شهر توسط مجریان ذی صلاح اجرا شود. 

وی ادامه داد: با هنرمندانی که آثارشان انتخاب شده مذاکره و رضایتشان جلب شده و اگر هنرمندانی اظهار تمایل کنند که بر روند کار نظارت کنند این امکان مهیاست. 

مجتبی موسوی از برپایی نمایشگاه پنجمین دوسالانه مجسمه های شهری در تاریخ ۱۸ آبان در محل گالری خیال شرقی در موسسه فرهنگی هنری صبا خبر داد و گفت این نمایشگاه تا ۵ دی ماه ادامه دارد.

مشروح این گفتگو متعاقبا منتشر می‌شود.

کد خبر 3815778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha