۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۰۸

در گفتگو با مهر، عنوان شد؛

«لشکر زنان فرهیخته بیکار» در راه تصدی وزارتخانه‌های دولت آینده

«لشکر زنان فرهیخته بیکار» در راه تصدی وزارتخانه‌های دولت آینده

دبیر فراکسیون زنان و خانواده مجلس با اشاره به ظرفیت‌های زنان تحصیلکرده و متخصص در کشور گفت: مذاکراتی را با رئیس جمهور داشته‌ایم تا در دولت آینده از زنان در مناصب وزارتی استفاده شود.

معصومه آقاپور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در غرفه خبرگزاری مهر، با بیان اینکه فراکسیون زنان در 4 کارگروه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و بین الملل فعالیت می کند، افزود: کارگروه اقتصادی قرار است حلقه اقتصادی بین زنان، اقتصاد و جامعه باشد.

وی از دیدار با رئیس جمهور و مذاکره در خصوص استفاده از زنان در بدنه دولت خبر داد و تاکید کرد: این هفته در دیدار با رئیس جمهور، از وی خواستم از زنان تحصییل کرده با پتانسیل بالا دکه در جامعه ما بسیار زیاد هستند، در دولت استفاده شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس ادامه داد: زنان قرار نیست جای کسی را اشغال کنند بلکه باید زنان به عنوان افراد متخصص در پیشبرد اهداف کشور موثر واقع شوند.

آقاپور با بیان اینکه «گروه زنان فرهیخته بیکار» در حوزه های مختلف آماده خدمت به کشور هستند، گفت: استفاده از زنان در شاخه های مدیریتی به ویژه در حوزه اقتصاد بسیار مهم است و از رئیس جمهور خواسته ایم در دولت بعد به خصوص در رده وزارت از این زنان استفاده شود.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: زنان کشور ما در همه عرصه ها و به طور خاص در زمینه اقتصاد پتانسیل بسیار بالایی حتی تا سطوح وزارت دارند و معتقدیم استفاده از زنان در رده های مدیریتی بالا حتی به صورت نمادین می تواند آثار مثبتی در رشد اشتغال زنان داشته باشد. انتصاب‌های جدید زنان در دولت هم نتیجه تلاش فراکسیون زنان در مجلس است.

کد خبر 3819864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha