۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۸

سردار صفوی در جمع خبرنگاران:

موضع گیری درباره انتخابات آمریکا زود است

موضع گیری درباره انتخابات آمریکا زود است

مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: زود است که راجع به انتخابات امریکا موضع گیری کنیم لذا رسانه ها هم با تامل بیشتری در خصوص انتخابات امریکا صحبت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر سرلشکر رحیم صفوی در حاشیه همایش بین‌المللی بحران های ژئوپلیتیکی جهان اسلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدنبال راهکار های عملی همگرایی امت اسلامی برای مقابله با تکفیری ها هستیم.

وی گفت: امنیت اقتصاد و آرامش یک منفعت مشترک برای کل جهان است و تروریست یک دشمن مشترک برای همه جهان است و این طور نیست که امواج تروریستی در منطقه ما شروع شود و همینجا بماند. احتمال ورود امواج تروریستی سوریه و عراق به مکان هایی که خودشان حامی آن بودند هست.

صفوی ادامه داد: دشمن مشترک مسلمانان رژیم صهیونیستی است و تلاش برای تفرقه میان عرب و عجم و فرقه های مسلمانان تلاش اسراییلی هاست.

مشاور عالی مقام معظم رهبری تصریح کرد: همه باید در جهت جلوگیری از تجزیه کشورها و حمایت از حکومت های قانونی تلاش کنند.

وی افزود: الان زود است که راجع به انتخابات امریکا موضع گیری کنیم لذا رسانه ها هم با تامل بیشتری در خصوص انتخابات امریکا صحبت کنند.

رئیس موسسه آینده پژوهی جهان اسلام با بیان اینکه تجربه نشان میدهد که کاندیداها چه در ایران و چه امریکا در زمان انتخابات حرفهایی میزنند که بعدا از آن چرخش پیدا میکنند، گفت: ما میدانیم امریکا را سیستم اداره میکند و اجازه نمیدهد فرد تصمیم گیری کند.

صفوی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم امریکا در مسایل منطقه و سوریه و عراق و ایران یک چرخش محسوسی داشته باشد تا ریشه نا امنی و دخالت ها کنده شود و خروج امریکا از خلیج فارس را شاهد باشیم.

کد خبر 3824122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha