۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۵

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند:

بیرجند میزبان ۵۰۰ زائر پاکستانی اربعین می شود

بیرجند میزبان ۵۰۰ زائر پاکستانی اربعین می شود

بیرجند- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند گفت: پیش بینی می شود در اربعین سال جاری ۵۰۰ زائر پاکستانی وارد این شهرستان شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم لطفی در جلسه برنامه ریزی برای ساماندهی زائران پاکستانی اربعین در استان با بیان این مطلب گفت: باید در راستای خدمات رسانی به زائران حسینی تلاش شود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی اداره کل اوقاف خراسان جنوبی مزار شهدای باقریه در بیرجند برای پذیرایی از زائران پاکستانی در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: خدمت به عاشقان امام حسین (ع) اجر اخروی زیادی دارد.

حجت الاسلام لطفی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون اهمیت اربعین، بیان کرد: بنا بر فرمایشات ایشان، شروع جاذبه مغناطیسی حسینی در روز اربعین است.

وی با بیان اینکه علما و بزرگان همواره در بیانات خود اهمیت اربعین را به جهانیان گوشزد کرده اند، افزود: ما نیز باید برای بزرگداشت این روز بزرگ تلاش کنیم.

حجت الاسلام لطفی ادامه داد: خوشبختانه مراسم پیاده روی کربلا در روز اربعین از دیرباز در میان شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) اهمیت بسزایی دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیرجند بیان کرد: همچنین  این امر همواره مورد توجه بزرگان بوده و علما و مراجع نیز همگام با مردم عراق و دیگر سرزمین ها ی اسلامی در این مراسم معنوی شرکت می کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در مراسم پیاده روی دشمن را می ترساند، افزود: باید با حضور در تمامی صحنه های انقلابی و مذهبی توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

کد خبر 3824154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha