۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۵

حاشیه های سفر هیئت دولت به البرز؛

حضور پرشور مردم در ورزشگاه مخابرات/البرزی‌ها سنگ تمام گذاشتند

حضور پرشور مردم در ورزشگاه مخابرات/البرزی‌ها سنگ تمام گذاشتند

کرج - رئیس جمهور در جریان سفر یکروزه به کرج در جمع مردم ورزشگاه مخابرات کرج سخنرانی کرد که این مراسم حاشیه هایی نیز به همراه دارد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: حجت الاسلام حسن روحانی در سی و سومین سفر استانی خود به البرز به همراه هیئت همراه ساعت ۹ صبح وارد شهرستان کرج  شد و پس از خوش آمدگویی با شبکه استانی مصاحبه کرد و گفت: در این سفر قدم های خوبی برای توسعه کرج برداشته می شود.

* تعدادی از مقامات استان البرز از جمله استاندار البرز از دکتر روحانی استقبال کردند و در مسیر حرکت به سمت ورزشگاه مخابرات نیز مردم در خیابان های مسیر حضور داشتند.

* مردم از ساعت هفت صبح برای استقبال از رئیس دولت تدبیر و امید به سمت ورزشگاه  مخابرات کرج حرکت می کردند تا این بار نیز با حضور پر شور خود در استقبال از رئیس جمهور حماسه ای خلق کنند.

* ورزشگاه با پخش موسیقی اندک اندک پر از جمعیت شد و در حالی که موسیقی ها در خیابان های اطراف ورزشگاه و داخل ورزشگاه نواخته می شد، مردم نیز با شور و شوق پرچم های ایران را برافراشته بودند.

* رئیس جمهور به اتفاق هیئت همراه حدود ساعت ساعت ۱۰ صبح در میان استقبال گرم مردم کرج وارد ورزشگاه شد و مردم شعارهایی در راستای حمایت از دولت سر می‌دادند.

* شبکه خبر صدا و سیما و نیز صدا و سیمای استان البرز به طور مستقیم سفر رئیس جمهوری به استان البرز را زیر پوشش قرار داده اند.

* سخنرانی و استقبال مردمی به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد و همچنین محلی برای اطلاع رسانی خبرنگاران، عکاسان به همراه سیستم و اینترنت پر سرعت و وای فای در ورزشگاه در نظر گرفته شده بود.

* در مسیر استقبال از رئیس جمهور بنرها و پرچم‌های رنگارنگی با مضامین مختلف مانند خوش آمد گویی به رئیس جمهور، «سردار تدبیر و امید خوش آمدی» و غیره نصب شده بودند و دوچرخه سواران پا به رکاب آماده استقبال از رئیس جمهور بودند.

* ایستگاه‌های صلواتی در مسیر استقبال مردمی برپا شده بود و رئیس جمهور در بدو ورود به ورزشگاه با شعار دسته گل محمدی به شهر ما خوش آمدی مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

* روحانی پس از ورود به ورزشگاه از مردم برای حضور پر شور خود تقدیر کرد و در مورد مسائل مختلف با مردم کرج صحبت کرد.

* یکی دیگر از نکات جالب در این سفر این بود که سنت سفرهای دولت نهم و دهم حفظ شده بود و مردم از شهرهای مختلف خود را به محل استقرار رئیس جمهور رسانده بودند و تلاش می‌کردند به شکل‌های مختلف نامه‌های خود را به دست رئیس جمهور و یا همراهان وی برسانند.

* مردم حاضر در ورزشگاه بنرها، دست نوشته های روی کاغذ، عکس مقام معظم رهبری به همراه رئیس جمهور را در دست داشتند و با وجود اینکه ظرفیت ورزشگاه پر شده اما مردم سعی داشتند همچنان در ورزشگاه حاضر شوند.

* مردم با ایمان، فهیم و پرتلاش، با استقبال گرم و صمیمی از خدمت گزاران خود، حماسه حضور آفریدند و این دیدار به یاد ماندنی که با ابراز عواطف خالصانه و امواج همدلی و همزبانی مردم استان همراه شد، بار دیگر همبستگی و اراده مردم شریف این منطقه را در پشتیبانی از خادمان خود و حمایت از مذاکرات عزتمندانه برای توافق هسته ای به نمایش گذاشت.

کد خبر 3826001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha