۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۱۰

نماینده صلیب سرخ آلمان و مدرس بین المللی دوره آنست مطرح کرد:

همکاری‌ مشترک صلیب سرخ با هلال احمر اصفهان برای انتقال دانش روز

همکاری‌ مشترک صلیب سرخ با هلال احمر اصفهان برای انتقال دانش روز

اصفهان- نماینده صلیب سرخ آلمان و مدرس بین المللی دوره آنست گفت: همکاری‌های مشترک بین صلیب سرخ با جمعیت هلال احمر اصفهان فضایی را برای تبادل تجربیات و انتقال دانش روز ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مارک هافمن ظهر چهارشنبه، در دیدار با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار داشت: برگزاری دوره های توان افزایی، تاثیرگذاری خوبی در حوادث دارند و ما تاثیر آن را در نجات جان انسان ها در حوادث مختلف می بینیم.

وی بیان داشت: برگزاری این دوره ها تاثیرگذاری خوبی در تیم های امدادی دارند و ما تاثیر آن را در نجات جان انسان ها در حوادث مختلف می بینیم.

نماینده صلیب سرخ آلمان و مدرس بین المللی دوره آنست با اشاره به اینکه همکاری های مشترک فضا را برای تبادل تجربیات و انتقال دانش روز ایجاد می کند، اظهار داشت: این برای ما انگیزه بوجود می آورد و ما خواستار ادامه و گسترش این همکاری هستیم.

هافمن با تشریح اینکه فشردگی اینگونه دوره ها باعث تمرکز بیشتر می‌شود و راندمان کار را بهتر می کند، افزود: یکی دیگر از ویژگی این دوره‌ها تقویت روحیه کار گروهی است.

وی تصریح کرد: بلافاصله بعد از این دوره مرحله سوم از آموزش سرمربیان سگ های جستجو و نجات را در اصفهان برگزار می کنیم و خرسندیم که یکی از فراگیران از این استان است.

نماینده صلیب سرخ آلمان و مدرس بین المللی دوره آنست اضافه کرد: از مهم ترین هدف‌های ما در این زمینه تربیت سرمربیانی است که بتوانند به انتقال دانش و تجربه به سایر مربیان در این حوزه کمک کنند.

مسئول پروژه های صلیب سرخ آلمان در ایران نیز در این دیدار اظهار داشت: مرکز آموزش اصفهان مجهز به سازه های مناسب برای آموزش است و این بسیار ارزشمند است و از برگزاری دوره های تخصصی در اصفهان حمایت می کنیم.

کارولین تاکید کرد: این دوره آموزش‌ها یک پروژه مشترک بین صلیب سرخ آلمان و هلال احمر ایران است و برای من فرصت خوبی است که از نزدیک این پروژه را مشاهده کردم و امیدوارم این همکاری و تعامل در تمامی زمینه های امداد و نجات گسترش یابد.

کد خبر 3826297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha