۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۵۵

معاون استاندار لرستان:

مسئولان نسبت به مطالبات مردم روستای «کمندان» بی‌توجه نباشند

مسئولان نسبت به مطالبات مردم روستای «کمندان» بی‌توجه نباشند

خرم آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: مسئولان نسبت به رفع مطالبات مردم روستای «کمندان» در شهرستان ازنا بی توجه نباشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اصلانی ظهر چهارشنبه در جریان بازدید استاندار لرستان از سد در حال اجرای کمندان بر ضرورت رفع مشکلات اجتماعی مربوط به این پروژه سدسازی تاکید کرد و اظهار داشت: بی توجهی به مسائل اجتماعی سد سیمره درس بزرگ و مهمی برای ما و مسئولان وزارت نیرو شده است.

وی با بیان اینکه امروز ما مانده ایم که برای رفع مشکل ۱۴ روستای پایین دست سد سیمره چه کنیم گفت: وقتی اهالی این روستاها به اتاق من مراجعه می کنند من از روی آنها خجالت می کشم.

معاون عمرانی استانداری لرستان با طرح این سوال که آیا تنها راه رعایت موازین و مقررات سد سازی این بوده که بگویم در هیچ شعاعی از سد روستایی نباشد چون ممکن است که باعث آلوده شدن سد شود گفت: در آینده ما شاهد جمعیت گردشگری بالایی در منطقه کمندان خواهیم بود و که با این شرایط ممکن است گردشگران نیز در این منطقه ایجاد آلودگی کنند.

اصلانی با تاکید بر اینکه وزارت نیرو در رابطه مصوبه جلوگیری از احداث روستاها در بالا دست سدها تجدید نظر کند گفت: می توان با رعایت موازین فنی توسط همه دستگاههای اجرایی در این زمینه از آلودگی زیست محیطی در بالا دست سدها جلوگیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید مشکلات مردم روستای کمندان حل شود گفت: مردم این روستا، مردمی نجیب و با فرهنگی هستند و نسبت به نظام تعلق خاطر دارند گفت: این امر موجب شده که به حرف مسئولان گوش کنند، اما این امر به این معنی نیست که مسئولان نسبت به مطالبات آنها بی توجه باشند.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: امیدواریم مسئولان مربوطه ظرف ۴۵ روز آینده پاسخ قانع کننده ای به مردم روستای کمندان بدهند.

کد خبر 3826588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • شهروند IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
      0 0
      وقتی جناب آقای مدیرکل بنیاد مسکن فرمایش کرده 98000 واحد مسکونی احداث نموده حداقل 10 درصد آنها را به روستاها اختصاص می داد کلا لرستان دارای 2450 روستا است با این حساب و کتاب یعنی در هر روستا در لرستان 40 واحد مسکونی باید ساخته شده باشد.