۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۲۱

صدای خراسان جنوبی رتبه سوم کشوری را کسب کرد

صدای خراسان جنوبی رتبه سوم کشوری را کسب کرد

بیرجند- صدای خراسان جنوبی از میان ۳۳ مرکز رادیویی در سه ماهه تابستان ۹۵ به مقام سوم دست یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی صدا وسیمای مرکز خراسان جنوبی معاون صدای مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: جایگاه و رتبه مراکز استانها بر اساس شاخص‌های ۱۴ گانه که از سوی اداره کل صدای استانها تدوین شده است مشخص و اعلام می‌شود.

علیرضا احمدی بیان داشت: یکی از آیتم‌های شاخص‌های ۱۴ گانه که رتبه‌های مراکز را مشخص می‌کند میزان مخاطب و میزان رضایت مخاطبان از رادیوست.

وی افزود: در فصل گذشته بیش از ۳۶ درصد مخاطب داشته‌ایم  و بیش از ۸۳ درصدِ مخاطبان از برنامه‌های رادیویی استان رضایت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: این همدلی و همراهی مخاطبان استان، از مهمترین سرمایه‌ها و موثرترین انگیزه‌های خادمان مردم در رادیو خراسان جنوبی است.

احمدی گفت: تولید برنامه‌های فاخر منطبق با استانداردهای سازمان و برنامه سازان برتر، یکی دیگر از شاخص‌های ۱۴ گانه است که هنرمندان برنامه ساز رادیو خاوران توانسته‌اند در این شاخص نیز رتبه برتر را کسب کنند.

وی افزود: توجه به فرهنگ و آداب و رسوم بومی-محلی خراسان جنوبی و تولید برنامه‌های فاخر و تاثیرگذار براساس فرهنگ استان، مایه افتخار و باعث ارتقای جایگاه رادیو در بین مراکز به حساب می‌آید.

وی گفت: تعامل با مخاطبان و مسئولان و تحکیم پیوند و ارتباط مردم و مسئولان، یکی از وظایف اصلی رسانه ملی است که ما هم در رادیو با تولید برنامه‌های تعاملی، سعی کرده‌ایم به رسالت واقعی خود عمل کنیم.

وی افزود: برنامه سازی در زمینه شعار سال و اقتصاد مقاومتی از دیگر شاخص‌های ارزیابی برنامه‌ها در معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیماست که رادیو خراسان جنوبی توانست با تولیدات متنوع در ساختارهای نمایش، مستند، برنامه‌های ترکیبی، میزگرد و گفتگو محور، جایگاه ویژه‌ای در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب کسب کند.

معاون صدای مرکز صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: رادیو خراسان جنوبی در طی سالهای اخیر توانسته جایگاه خود را بین رتبه اول تا سوم حفظ نماید که با کسب رتبه سوم در تابستان ۹۵ در ادامه این موفقیتها، مُهر تاییدی بر این مدعا زده شد.

احمدی افزود: ما تلاش کرده‌ایم  با تدوین دورنمای ۵ ساله برای رادیو، چشم اندازی به آینده داشته باشیم و با تقویت بنیه‌های فنی، مادی و معنوی، ارتقای برنامه ریزی‌های و تقویت برنامه سازی ها، جایگاه رادیو خاوران را حفظ نموده و ارتقاء ببخشیم.

کد خبر 3827354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha