۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱:۰۵

مسیر هموار تراکتورسازی تا نیمه نهایی جام حذفی

مسیر هموار تراکتورسازی تا نیمه نهایی جام حذفی

تبریز-تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قبل از بازی برابر تیم برق جدید شیراز خیالش از بابت حریف مرحله بعدی خود در جام حذفی تا حدودی راحت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور امروز جمعه در حالی پیگیری می شود که هر سه تیم تبریزی حاضر در این مرحله امروز برابر حریفان خود به میدان می روند.

بر این اساس در یکی از بازیهای مرحله یک هشتم نهایی تیم تراکتورسازی در تبریز به دیدار تیم برق جدید شیراز می رود. این بازی در روی کاغذ می تواند مصاف راحتی برای تراکتوری ها تلقی شود اما برق جدید شیراز توانست تیم قشقایی شیراز، تیمی که موفق به کنار زدن پرسپولیس از جان حذفی شده بود را شکست دهد.

با این حال پیروزی تیم تراکتورسازی در بازی امروز محتمل ترین نتیجه می تواند به شمار بیاید و بر این اساس هواداران تیم تراکتورسازی از هم اکنون تیمشان را در ردیف هشت تیم برتر جام حذفی می بینند.

در مرحله یک چهارم نهایی بر اساس نمودار جام حذفی امسال تراکتورسازی در صورت برتری در بازی امروز باید به دیدار تیم نفت و گاز گچساران برود. تیمی که دیروز توانست فولاد خوزستان لیگ برتری را با شکست مواجه کرده و به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کند.

با این شرایط تراکتورسازان می توانند برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی امیدواری زیادی داشته باشند و نقشه های خود را برای قهرمانی در این جام به راحتی ترسیم کنند.

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و برق جدید شیراز از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه در زمین اختصاصی باشگاه تراکتورسازی برگزار می شود.

کد خبر 3827567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha