۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۹:۱۹

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

تابلوهای تصاویر شهدا در مناطق منفصل شهری قزوین نصب می‌شود

تابلوهای تصاویر شهدا در مناطق منفصل شهری قزوین نصب می‌شود

قزوین- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: تابلوهای تصاویر شهدا به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهیدان در مناطق منفصل شهر قزوین نصب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی شورای شهر قزوین، جلسه هماهنگی کنگره شهیده رقیه رضایی و ساخت المان شهدای بانوان در مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، داریوش قاسمی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین گفت: همه قشرهای مختلف جامعه مدیون شهدا هستند و باید اقدامات اساسی به منظور پاسداشت ایثارگری‌ها و رشادت‌های آنها در سطح جامعه انجام شود.

وی با اشاره به تعامل مطلوب شهرداری قزوین با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، افزود: با همکاری و هماهنگی این دو نهاد، اقدامات خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شده که نصب تابلوهای تصاویر شهدا در سطح خیابان‌های شهر قزوین از جمله آنهاست.

قاسمی با اشاره به ساخت المان شهدای بانوان تصریح کرد: در احداث المان باید برنامه‌ریزی دقیقی مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری قزوین صورت گیرد تا این موضوع، با کمترین مشکل و در سریعترین زمان انجام شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین یادآورشد: سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در انجام کارهای فرهنگی و ارزشی با موضوع ایثار و شهادت آماده هر گونه همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران است و از
انجام هر کاری کوتاهی نخواهد کرد.

وی با اعلام آمادگی در نصب تابلوهای تصاویر شهدا در مناطق منفصل شهر قزوین مانند چوبیندر، خیرآباد و نجف‌آباد افزود: اگر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اسامی شهدای این مناطق را به ما بدهد این تابلوها
نیز نصب می‌شود.

قاسمی به نامگذاری ۶۰۰ کوچه به نام شهید در شهر قزوین اشاره کرد و گفت: ما آمادگی داریم تا کوچه‌های مناطق تازه تفکیک شده شهر قزوین را نیز به نام شهدا نامگذاری کنیم و در این راستا باید بنیاد شهید و امور ایثارگران، اسامی شهیدان را به سازمان زیباسازی شهرداری قزوین ارایه دهد.

کد خبر 3830412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha