۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۶

دبیر هیئت هاکی استان همدان خبر داد:

پیروزی تیم هاکی همدان مقابل کرمانشاه در لیگ برتر

پیروزی تیم هاکی همدان مقابل کرمانشاه در لیگ برتر

همدان- دبیر هیئت هاکی استان همدان گفت: تیم همدان در دومین روز از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هاکی مردان کشور تیم کرمانشاه را با شکست بدرقه کرد.

امیر چهاردولی در گفتگو با مهر با اشاره دیدار تیم هاکی همدان برابر کرمانشاه در دهمین دوره لیگ برتر هاکی آقایان کشور جام خلیج‌فارس اظهار داشت: در دومین روز از هفته سوم و پایانی رقابت‌های دور مقدماتی رقابت‌های گروه لیگ برتر هاکی کشور مقابل تیم کرمانشاه به پیروزی پرگل هشت بر یک درست یافت.

وی افزود: در این دیدار در سالن ابن‌سینا شهر همدان برگزار شد که یک دیدار زیبا تیم هاکی همدان تیم میهمان را در یک دیدار پر گل با شکست بدرقه کرد.

دبیر هیئت هاکی استان همدان با اشاره به نفرات تیم همدان در این مسابقات گفت: احسان گردان، آرش بیاتی، امیر بلالی، میثم محمدی، بهداد بیرانوند، ساسان حاتمی نژاد، رضا رحیمی، مسعود مراتی، سینا نعمتی، میعاد کرامتی، محمد سبحان جعفری، علی فرشچیان، محسن بهاروند و پیام لشکری به مربیگری بنده ترکیب تیم هاکی همدان در این بازی را تشکیل دادند.

چاردولی خاطرنشان کرد: تیم همدان پیش از این صعود خود به دور بعدی رقابت‌های لیگ برتر هاکی کشور را مسجل کرده بود.

در دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هاکی باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در چهار نقطه کشور برگزار می‌شود.

دور مقدماتی این پیکارها در ۲ گروه چهار تیمی برگزار شد که در آن تیم هاکی هیئت همدان با تیم‌های نقده (آذربایجان غربی)، کرمانشاه و قم مسابقه داد.

کد خبر 3834377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha