۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۰

فرماندار قرچک:

۷۰ کارخانه شهرک صنعتی قرچک در حال احداث است

۷۰ کارخانه شهرک صنعتی قرچک در حال احداث است

قرچک- فرماندار شهرستان قرچک با اشاره به موفقیت شهرک صنعتی این شهرستان در جذب سرمایه گذاران گفت: بیش از ۷۰ کارخانه در این شهرک صنعتی در حال راه اندازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور پیش از ظهر شنبه در جمع تعدادی از فعالان حوزه کارگری شهرستان قرچک با اشاره به این نکته که رونق اقتصادی از جمله برنامه های مهم دولت یازدهم محسوب می شود، اظهار داشت: دشمن در تلاش است تا با تمام توان، زمینه حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی کشور را مختل کند.

فرماندار شهرستان قرچک افزود: با تلاش های انجام شده و پیگیری مسئولان شاهد حضور سرمایه گذاران، فعالان اقتصادی، بازرگانان و هیئت های تجاری از کشورهای جهان به ایران هستیم که این امر می تواند به توسعه اقتصادی ایران کمک کند.

وی ادامه داد: امروز باید از ظرفیت ها و بسترهای موجود برای رونق اقتصادی هر چه بیشتر کشور استفاده کرده و در این راستا همه باید به میدان بیایند.

مرسلپور اضافه کرد: بدون تردید بازاریابی برای صنایع مختلف کشور می تواند علاوه بر توسعه اقتصادی ایران اسلامی به اشتغالزایی جوانان و افراد جویای کار نیز کمک شایانی را کند.

فرماندار قرچک حمایت از کالا و تولید داخلی را بسیار مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: خوشبختانه اقدامات خوبی در موضوع مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار بوده که شایسته تقدیر است.

مرسلپور با تأکید بر ظرفیت کارگران برای تحقق سیاست های های اقتصاد مقاومتی گفت: کارگران نقش مهم و به سزایی را در توسعه اقتصادی کشور ایفا می کنند و پیگیری مشکلات کارگران شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به موفقیت شهرک صنعتی قرچک در جذب سرمایه گذاران گفت: بیش از ۷۰ کارخانه در این شهرک صنعتی در حال راه اندازی است.

کد خبر 3834418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha