۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۱

نماینده دامغان با مهر مطرح کرد:

تناقض اظهارات سوزن بان و اپراتور با اطلاعات جعبه سیاه قطار

تناقض اظهارات سوزن بان و اپراتور با اطلاعات جعبه سیاه قطار

نماینده مردم دامغان در مجلس از تناقض در اظهارات سوزن بان و اپراتور با اطلاعات جعبه سیاه قطار خبر داد و گفت: سه تیم از مجلس،راه آهن و قوه قضائیه در حال بررسی حادثه هستند.

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر، از حضور تیمی از مجلس شورای اسلامی شامل رئیس کمیسیون عمران و سه تن از اعضای این کمیسیون و معاون پارلمانی وزیر راه در محل حادثه قطار مشهد خبر داد.

نماینده مردم دامغان در مجلس اظهار داشت: در بحث توقف قطار تبریز- مشهد و مجوز عبور قطار سمنان- مشهد گزارشات ارائه شده متناقض است. قطارها هم مثل هواپیماها دارای جعبه سیاه هستند. مستنداتی که در جعبه سیاه قطار کشف شده با گفته های راننده قطار و سوزن بان متناقض است. به همین دلیل باید صبر کنیم تا عمدی، سهوی و اشکالات فنی حادثه مورد بررسی قرار گیرد.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی افزود: تا زمانی که اپراتورها و جعبه سیاه قطار مورد بررسی قرار نگیرد، نمی توان اظهارنظر دقیقی در مورد علت حادثه داشت.

وی تصریح کرد: سه  گروه شامل تیمی از مجلس شورای اسلامی، تیم فنی راه آهن و تیم اطلاعاتی قوه قضاییه در حال بررسی این حادثه هستند تا به نتیجه متقن دست یابند و بتوانند گزارش نهایی را ارائه دهند.

حسن بیگی ادامه داد: به نظر من مسئول شیفت و اپراتوری که در شاهرود مستقر بوده اند، دستور اشتباه صادر کرده اند.

نماینده مردم دامغان گفت: سه جسد مفقود است. پیش بینی می شود چند نفر هم بدون بلیت در مسیر سوار قطار شده باشند. برخی اجساد هم قابل شناسایی نیستند.

کد خبر 3834464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ایرانی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
      0 0
      این تصادف تا حالا 1000 میلیارد پای مردم ابخورده حالا به غیر از ماهی 22 میلیارد سودش...
    • آذری IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
      1 0
      بیچاره این مردم بدبخت
    • مرجان IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
      0 0
      احتمال میدم که کلا برداشت اشتباه کردن،یا لوکومتیو ران لهجه غلیظ داشته یا اون که میشنیده حواس پرتی داشته و فکر میکرده فقط به خاطر بدی آب و هوا این قطار پیام داده
    • یه بسیجی نا امید IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
      1 0
      همه به فکرِ منافعِ شخصی خودشونن.... رشوه و ربا کشور رو فرا گرفته.... وامهای 24 درصدی.گیر.. رشوه و زیر میزیای مسوولین... اختلاس های میلیاردی.. خداییش کشور ما داره به کجا میره؟؟؟؟