۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۶

در گفتگو با مهر مطرح شد:

ترانزیت سوخت در مرزهای قصرشیرین از سر گرفته شد

ترانزیت سوخت در مرزهای قصرشیرین از سر گرفته شد

کرمانشاه- معاون فرمانداری قصرشیرین گفت: در پی اعمال محدودیت های صورت گرفته در بحث اربعین حسینی، ترانزیت سوخت در مرزهای قصرشیرین از سر گرفته شد.

نعمت الله نازپرورده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در راستای تسهیل در تردد زوار به عتبات عالیات در محورهای حوزه کرمانشاه، ایلام و به سمت خوزستان و هم چنین جلوگیری از تردد سنگین تانکرهای ترانزیت و پیشگیری از آسیب تانکرها به این جاده ها، مقداری محدودیت برای بحث ترانزیت سوخت از مرز پرویزخان به سمت بندر امام (ره) ایجاد شد.

وی افزود: این محدودیت از ۲۵ آبان آغاز شده بود و تا ۵ آذر طول کشید و سازمان حمل و نقل نیز این محدودیت را اعلام و اعمال کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری قصرشیرین گفت: در این مدت ما تنها محدودیت ترانزیت سوخت داشتیم و صادرات با روال عادی پیش می رفت.

نازپرورده گفت: پس از اعمال محدودیت های مذکور از عصر روز گذشته شاهد از سرگیری بحث ترانزیت سوخت بودیم و ترانزیت نیز به روال عادی خود برگشت.

وی محدودیت در ترانزیت سوخت را طبق تصمیم کشوری دانست و افزود: به دلیل اینکه ۳ استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان درگیر تردد زوار بودند، برای پیشگیری از وقوع هر اتفاق و کنترل پیاده ها محدودیت فوق اعمال شد.

نازپرورده در پایان با یادآوری فعالیت و تردد مجدد تانکرها از غروب روز جمعه، از تردد روزانه ۱۵۰ تا ۳۰۰ تانکر در خط ترانزیت استان خبر داد.

کد خبر 3834555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha