۸ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۹

رئیس بنیاد نخبگان لرستان:

جشنواره ایده‌های برتر در لرستان برگزار می‌شود

جشنواره ایده‌های برتر در لرستان برگزار می‌شود

خرم آباد - رئیس بنیاد نخبگان لرستان از برگزاری جشنواره ایده های برتر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمزه امیری در سخنانی اظهار داشت: در آستانه هفته پژوهش و فناوری استان و به منظور شناسایی، تشویق و معرفی شایستگی ها و توانمندی های ایده پردازان در جامعه و حفظ مالکیت معنوی آنها و به منظور ترویج فرهنگ نوآوری و تقویت خودباوری در توسعه فناوری به ویژه فناوری های نوین، جشنواره ایده های برتر استانی با موضوع «توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان» برگزار می شود.

وی توسعه فرهنگ کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان را رسالت مهم دستگاه های علمی و دانشگاهی استان در دوری از اقتصاد نفتی دانست و خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای داشتن استانی پویا که متکی بر داشته های خود باشد باید از اهداف غایی نهاد های علمی باشد.

رئیس بنیاد نخبگان لرستان یکی از زمینه های ایجاد این پویایی را برگزاری جشنواره ها، همایش ها و برنامه هایی دانست که در آن همه صاحبنظران بتوانند در راستای تحقق کارآفرینی در استان ایده بدهند گفت: در این راستا نقش بنیاد نخبگان استان با توجه به رسالت خود در جریان ایده پردازی مهم است.

امیری گفت: عدم توجه به پتانسیل ها و ظرفیت های طبیعی و خدادادی استان، ایجاد سیاست دانشجوی کارآفرین و اصلاح تفکر کارمندی از محورهای این جشنواره است.

وی گفت: مهلت ارسال ایده و آثار را به دبیرخانه جشنواره تا ۱۰ آذر ماه امسال بوده و به بهترین ایده ها پس از داوری آثار در اختتامیه هفته پژوهش استان جوایزی اهدا می شود.

کد خبر 3836248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha