۹ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۲

شهردار مشهد:

هفت ایستگاه در ورودی مشهد آماده ارائه خدمت به زائران است

هفت ایستگاه در ورودی مشهد آماده ارائه خدمت به زائران است

مشهد ـ شهردار مشهد گفت: در مسیرهای ورودی مشهد هفت ایستگاه خدمت‌رسانی آماده ارائه خدمت به زائران است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید صولت مرتضوی صبح سه‌شنبه در بازدید از ایستگاه‌ها و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران دهه پایانی صفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به‌منظور ارائه خدمت، در مسیرهای ورودی مشهد به میزان ۱۵ کیلومتر تعداد ۱۲۰ پاکبان در نظر گرفته‌شده است و همچنین برای پاک‌سازی خیابان‌های داخل شهر، تعداد پنج هزار و ۶۰۰ پاکبان فعال‌شده‌اند.

وی افزود: در مسیرهای ورودی مشهد هفت ایستگاه خدمت‌رسانی آماده ارائه خدمت به زائران هستند و نیز یک ایستگاه در میدان شهدا مشهد برای خدمت‌رسانی در نظر گرفته‌شده که این ایستگاه‌ها از امکاناتی مانند سرویس بهداشتی و حمام برخوردار هستند.

شهردار مشهد تصریح کرد: ۱۰ مرکز اسکان اضطراری برای زائران در نظر گرفته‌شده است و نیز ۱۱۰ چشمه سرویس بهداشتی در داخل شهر مشهد و ۴۶۰ چشمه در مسیرهای منتهی به شهر در نظر گرفته‌شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۱ هزار مترمربع  محل به‌منظور استفاده به‌عنوان پارکینگ در نظر گرفته‌شده است، ادامه داد: در راستای بهبود خدمات‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل، علاوه برافزایش میزان پارکینگ و ساعات خدمات‌رسانی قطار شهری مشهد نیز افزایش‌یافته است.

مرتضوی ابراز کرد: ۶۰ هزار نفر برای خدمات‌رسانی در این ایام در سامانه‌های مربوطه ثبت‌نام کرده‌اند و علاوه بر ایستگاه‌های خدمات‌رسانی ۱۰ ایستگاه راهنمای زائر نیز در نظر گرفته‌شده است.

کد خبر 3836760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha