۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۱

استاندار: موضوع در اختیار دادستان است

سیلاب آبان به آذر رسید؛ نتیجه پیگیری‌های کمیته بررسی چه شد؟

سیلاب آبان به آذر رسید؛ نتیجه پیگیری‌های کمیته بررسی چه شد؟

خرم‌آباد- در جریان وقوع سیلاب خرم‌آباد و غرق شدن یک دختر دانشجو ستاد مدیریت بحران تشکیل جلسه داد و قرار شد کمیته‌ای بررسی علل حادثه را عهده‌دار شود اما هنوز نتیجه بررسی‌ها اعلام‌نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از وقوع سیلاب در آبان ماه سال جاری در خرم آباد و غرق شدن یک دانشجوی دختر ستاد مدیریت بحران به ریاست استاندار لرستان تشکیل جلسه داد و در آن مصوب شد که یک کمیته بررسی تشکیل شود و علت وقوع حادثه و حوادث پس از آن را بررسی کرده و نتیجه آن را به مردم اعلام کنند.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان ۱۷ آبان ماه در جلسه ستاد مدیریت بحران با اشاره به اینکه یک تیم کارشناسی، حادثه سیلاب و غرق شدن دانشجوی دختر را بررسی کند گفت: اگر سهل انگاری ناشی از ضعف عملکرد هر دستگاهی باشد مسئولان به دادگاه تخلفات اداری معرفی شوند.

بازوند یادآور شد: نتیجه بررسی های کمیته تشکیل شده تا فردا( ۱۸ آبان ماه) ساعت ۱۴ بعدازظهر با حضور رسانه ها اعلام می شود.

این در حالیست که روز بعد از جلسه ستاد بحران نتیجه بررسی های این کمیته اعلام نشد و استاندار لرستان در جلسه بعدی ستاد بحران در تاریخ ۱۹ آبان ماه از اعلام نتیجه بررسی ها و مقصران حادثه غرق شدن دختر دانشجو توسط دادستان خرم آباد خبر داد.

بازوند در این جلسه گفت: در راستای اعلام مقصر حادثه سیلاب و غرق شدن یک دانشجو گزارش ها آماده و به دادسرا تحویل داده شده و پس از طی مراحل قانونی، عامل این حادثه توسط دادستان اعلام خواهد شد.

این در حالیست که همچنان نتیجه بررسی های کمیته تشکیل شده و دادستانی خرم آباد اعلام نشده است.

پیش از این نیز در جریان وقوع آتش سوزی در پاساژ قائم خرم آباد ستاد مدیریت بحران دستور تشکیل یک کمیته بررسی علل حادثه و اعلام مقصران را داد اما بازهم نتایج آن رسانه ای نشد و هنوز مردم منتظر هستند تا علت وقوع حوادث و مقصران احتمالی آنها را بشناسند.

پرونده حادثه سیلاب تشکیل شده و در اختیار دادستان است تا نتیجه آن را اعلام کندهوشنگ بازوند استاندار لرستان در این رابطه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پرونده حادثه سیلاب تشکیل شده و در اختیار دادستان است تا نتیجه آن را اعلام کند.

وی افزود: تعهدی که ما دادیم همان روز حل و فصل شد و الان در اختیار دادستان است که نتیجه را اعلام کند.

کد خبر 3837866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha