۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴

نماینده بسیج دانشجویی خطاب به روحانی؛

شما رئیس جمهور خوبی نبودید/ کشور را با خسارت سنگین مواجه کردید

شما رئیس جمهور خوبی نبودید/ کشور را با خسارت سنگین مواجه کردید

نماینده بسیج دانشجویی خطاب به رئیس جمهورگفت:شما رئیس جمهور خوبی نبودید چون انقلابی نبودید! انقلابی نبودید، چون به مذاکره با آمریکا خوشبین بودید و کشور را با خسارت سنگین مواجه کردید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بسیج دانشجویی، امین اقرلو، نماینده بسیج دانشجویی، صادق آقاجری نماینده دفتر تحکیم وحدت، علیرضا فقیر نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی، پیام مرادی نماینده انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، حسین اخگرپور نماینده جامعه اسلامی دانشجویان به نمایندگی از دانشجویان امروز در حضور رئیس جمهور سخنرانی کردند.

همایش بزرگداشت ۱۶ آذر روز دانشجو با حضور دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، جمعی از مسئولان آموزش عالی کشور و همچنین نمایندگان دانشجویان دانشگاه‌ها در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

امین اقرلو مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه تهران که صبح امروز با حضور رئیس جمهور برگزار شد گفت: آن روز از بیم‌ها و امیدهایمان با شما سخن گفتیم، امید به دلبستگی جنابعالی به مکتب امام راحل، اعتقادتان به قانون و ایستادگی‌تان در برابر قانون شکنان همان موقع بود که نسبت به وابستگی کامل دولتتان به دیپلماسی هشدار دادیم و از بی توجهی به توان داخلی ابراز نگرانی کردیم.

وی گفت: امروز شرایط تغییر کرده است! دیگر نه ما دانشجویانی هستیم که چشم امید به آینده‌ای موهوم دوخته باشیم و نه شما آن نوسفری که قرار است پای در راهی دراز بگذارد. امروز ما و شما از راه رفته با یکدیگر سخن می‌گوییم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: ماجرا زمانی آغاز شد که هر چه داشتید و نداشتید را در سبد مذاکره گذاشتید، درست در همین مدت، نقدینگی در کشور افزایش یافت و همزمان هزینه‌های دولتی به ۲.۵ برابر آغاز دولت یازدهم رسید، خام‌فروشی شدت یافت و قراردادی جدید نفتی با پنهان‌کاری و قلدری ژنرال نفتی دولت شما در روند معاملات حوزه انرژی حقنه شد.

اقرلو تاکید کرد: از آن روز بود که دستاوردهای نداشته‌ برجام را به رخ مردم کشیدید. برجام، شد حکایت پادشاه عریانی که کسی جرات بیان واقعیتهایش را نداشت! همه باید شکر نعمت می‌کردند! و لابد انتظار داشتید خداوند را شکر کنیم که در پاییز دولت تدبیر و امید هم باغ برجام، سیب و گلابی می‌داد!

وی تصریح کرد:  سخن بسیار است و مجال اندک، پس تعارف را کنار بگذاریم؛ امروز دیگر مانند سه سال قبل، امیدوارانه پیگیر اصلاح رفتار شما و دولت متبوعتان نیستیم، بلکه دغدغه‌ امروز ما، ثبت تجارب تلخ و شیرین دوران حاکمیت دولت شیخ حسن روحانی است و ملتی که باید تجارب خویش را مایه عبرت قرار دهد.

این فعال دانشجویی خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: شما رئیس جمهور خوبی نبودید! رئیس جمهور خوبی نبودید، چون انقلابی نبودید! انقلابی نبودید، چون به مذاکره با آمریکا خوشبین بودید! چون حفظ منافع دولتتان را بر صداقت با مردم ترجیح دادید! و چون جنجال‌های رسانه‌ای را بر حل مشکلات مردم تقدم دادید! آری! انقلابی نبودید و از همین رو، کشور را با خسارات سنگین و گسترده مواجه ساختید.

کد خبر 3842433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نام و نام خانوادگي IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      حتماااا احمدي نژاد رييس جمهور خوبي بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • مونا IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      در زمان رياست جمهوري احمدي نژاد كسي جرأت داشت اين طوري صحبت كنه؟ واقعا دنبال چي هستيم؟ بسه ديگه
    • جلیل IR ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      اگه خوب نبود ، لااقل به این افتضاحی هم نبود با مردم که بد صحبت نمیکرد به مردم به این واضحی دروغ نمیگفت و مردم رو بی عقل فرض نمیکرد
    • ایرانی IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      بله تا حالا مملکت خیلی خوب اداره می شد هیچ مشکلی نداشتیم بخصوص دوران احمدی نژاد عالی بود خیلی ها پولدار شدن و ما طبقه ضعیف ضعیف تر
    • ایرانی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      اگه مذاکره نبود چی میشد؟ گیرم مذاکره اشتباه بود ما داریم ازداخل ضربه میخوریم نه خارج اینهمه مالیات و پول و سود از مردم میگیرن کو پیشرفت!؟
    • حسن IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      اصلاح خرابکاریهای بوجود آمده در زمان احمدی نژاد به راحتی ممکن نیست. البته سیاست باید طوری حرکت کند که به اقتصاد و فرهنگ اجتماع آسیب نرسد ولی حکومت جمهوری اسلامی آرمانگراست و همه چیز را در خدمت آرمان قرارداده حتی اگر اقتصاد و سیاست و فرهنگ و ... آسیب ببینند. رییس جمهور اگر سالم هم باشد کار خاصی نمیتواند انجام دهد.
    • ناشناس IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      آقای امیراقرلوشمارییس جمهور راخوب نمیدانید من هردوی شما را خوب نمیدانم چون درکنار ایراداتی که به کارهای روحانی وارد است طرز فکرشما هم اشتباه است آمریکا میگوید یااجرا ی دستورات یا تحریم شدید وحتی حمله مثلا شما چگونه میتوانید راه درستی پیدا کنید؟
    • ابراهیم IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      داداش چرا واقعیت را گفتی ، دوستان نجومی بگیر ناراحت شدن
    • من IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      داد زدن ندارد برادر.هر کس فهمی از موضوعات سیاسی دارد.شما می توانید در انتخابات پیش روی ریاست جمهوری به فرد دیگری رای دهید.
    • مهدی IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      آفرین بر تو قهرمان !حرف واقعی به رییس جمهور زدی
    • حسن IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      مسلما با وجود 12 سال تحریم خسارت کمتری به کشور وارد میشد تا زمان آقای روحانی ... شما درست میفرمایید.
    • ترنم IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      بعضی ها کور هستید نمیخواید واقعیتو ببینید .خداروشکراین دولت رو به اتمامه عزیزان . ملت هم چشماشون بازشده . دیگه به ایشون رای نمیدن . البته اگه رد صلاحیت نشه .😂😂😂😂
    • مردمی ام IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      با سلام و احترام . نه احمدی نژاد تونست کاری بکنه و نه روحانی میتونه کاری بکنه . تا وقتی ما ایرانی ها فقط به فکر خودمان باشیم و از همدیگر غافل باشیم وضع همینه . چرا از خودمان شروع نمیکنیم چند نفر از شما تا الان به همسایه هاتون سر زدید و از مشکلشون سوال کردید ؟!!!!!!!!! تا وقتی ریس جمهور نشدن که فلان میکنن و بهمان وقتی هم که رای میارند و ریس میشن همش حرف میزنند و قبلی رو تخریب میکنن و در پایان فقط به فکر خودشان و مقامشون هستند . دیگه مثل رجایی پیدا نخواهد شد که از خودش بگذره و به مردم فکر کنه . من تنها رئیس جمهوری که قبولش دارم فقط شهید رجایی است.
    • ثقصق33 IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      دوره پهلوی هم کسی جرات نداشت پس برای چه انقلاب کردند برای همین هرکس هر چه دلش بخواهد بگوید مگر خلاف قانون اینکه طرف بگوید خوب نیستی کجاش خلاف قانون است
    • رضا IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      رییس جمهور قبلی چی؟ ای کاش آن زمان هم این سوال از رییس جمهور قبلی پرسیده بودید با اینهمه درآمد نفتی و درآمد حاصل از فروش شرکتهای دولتی چه کردید؟
    • تبریزی IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      فقط اگه رییس جمهور دوباره روشون بشه ثبت نام کنند شعار احیای دریاچه ارومیه و تدریس به زبان مادری رو ندهند . این دلخواسته همه مردم آدربایجان می باشد
    • همشهری IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      من کاری به گرایش سیاسی این بنده خدا ندارم ولی اگر افتخار یک تشکل شد تندخویی و گستاخی مقابل شخص دوم مملکت ،باید فاتحه مملکتی که اینها قراره اداره کنند رو خوند. ای کاش امروز از بسیج و دانشجو اخلاق و ادب بیشتری دیده می شد.
    • علی IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      مشکل احمدی نژاد این بود که جناح نداشت پشت سرش هوچیگری کنند. احمدی نژاد توده مردم را داشت و کسانیکه به او رای دادند چشم طمع نداشتند تا ابد دعاگویش هستند کور باد دشمنان او وزنده باد رهبری
    • احمد ترکاشوند IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      بعضی وقت ها حفظ وضع موجود بر پیشرفت مقدم است.ولی آنچه که روشن است این دولت در صد روز نخست درجا میزند و این کل سخن نماینده بسیج دانشجویی است.
    • محب IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      سلام روحانی هر چه بود مقابل رهبری شاخ وشانه نکشید .
    • علی IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      خوب گفتی آقا یک نفر پیدا بشه وبگه دوران ایشون فلان اتفاق مهم افتاده تحریم ها که میگی برداشتن پس چی درست شده هر روز اتفاق ودزدی جدید ودروغ مسئولان چه فایده ای داره مملکتم شده بازار دزدا
    • جسنی IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      افرین کاش به روحانی میگفتی ما رو بد بخت کرد کاش یکی بود بهش میگفت چرا سر کرده تو جیب جوونا و از ما بخت برگشته ها کلی پول گرفته به اسم غیبت سربازی
    • مهدی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      در پاسخ مونا اینکه منتظر میوه برجام هستیم که هر کاری می کنیم نمی رسد. اتفاقا احمدی نژاد باعث شد مردم جرات کنند در مقابل رئیس جمهور حرف بزنند. بگو در زمان رفسنجانی و خاتمی کسی می تونست اینجوری رئیس جمهور را نقد کنه؟ چرا خودمون را گول می زنیم صرف نظر از دیدگاه سیاسی واقعا آیا در برجام کلاه سر روحانی نرفته؟
    • محسن غلامی IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      یه جوری میگن انگار قبل از تحریم چی داشتیم که از دست دادیم..حداقل یکم تونستیم ارتباط برقرار کنیم با کشورها...
    • کوروش IR ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶
      0 0
      همین که شما به این راحتی رییس جمهور را خطاب قرار میدهید نشان دهنده خیلی چیز هاست برادر بسیجی
    • جواد IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
      0 0
      سلام بسیجی یعنی شجاع افرین.ولی انشاالله روزی پشیمان نشیم.